Biuro prasowe
BIZNES
2020-11-18
Krosno Glass na Amazon – polskie szkło na zagranicznych stołach
Krosno Glass S.A. współpracuje z Amazon od 2018 r. Produkty marki są dostępne na 6 rynkach w Europie, wkrótce sprzedaż zostanie rozszerzona o kolejne kraje: Szwecję i USA. Pomimo trudnego czasu związanego z pandemią, Krosno Glass obserwuje dynamiczny wzrost sprzedaży produktów.
BIZNES
2020-11-18
Badanie - jak zachowują się polscy konsumenci kupując online?
Polscy klienci szacują, że w tym roku 62% ich interakcji z firmami odbywa się w trybie online. Jednak aż 53% polskich klientów uważa, że firmy zajmujące się sprzedażą, usługami i marketingiem nie udostępniają potrzebnych informacji.
BIZNES
2020-11-18
Galeria Klif w Gdyni: bezpieczne zakupy cały czas dostępne
Choć galerie handlowe funkcjonują w ograniczonym zakresie, w gdyńskim Klifie można załatwić sporo podstawowych spraw - od spożywczych zakupów po krawieckie wsparcie. Galeria Klif dba o bezpieczeństwo kupujących.
Źródło informacji: Inntu
czytaj więcej
BIZNES
2020-11-17
Syropy sezonowe od marki Herbapol – aromatyczne smaki idealne na jesienno-zimowy
Marka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dlatego na sklepowe półki ponownie trafią pyszne warianty syropów z zimowej edycji limitowanej. Cztery intensywne smaki rozpieszczą nawet najbardziej wymagające podniebienia.
BIZNES
2020-11-17
Apteka Multipharm w CH Osowa otwarta
Od dzisiaj klienci CH Osowa mogą skorzystać z usług apteki Multipharm, która jest drugą apteką tej marki w Gdańsku.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2020-11-17
Marketingowy OSKAR trafił do Żabki
Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów.
BIZNES
2020-11-17
Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki
W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z TÜV Nord Polska.
BIZNES
2020-11-17
Czy w dyskontach klienci nie kradną?
W sklepach dyskontowych praktycznie nie ma zabezpieczeń. Czyżby konsumenci przekraczający ich próg byli bardziej uczciwi, a złodzieje omijali ten typ placówek handlowych szerokim łukiem?
BIZNES
2020-11-17
Królewskie Mleczko z Wawelu teraz w dwóch atrakcyjnych smakach
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.
BIZNES
2020-11-16
Smartec – innowacyjne narzędzie marketingu
Smartec to zupełnie nowe rozwiązanie, spełniające współczesne wymagania związane z bezpieczeństwem zakupów oraz wspierające sprzedaż.