Biuro prasowe
BIZNES
2023-03-27
Dyrektor Cukrowni Strzelin podsumowuje zrównoważone działania i mówi o planach
W ciągu ostatnich 10 lat w Cukrowni Strzelin zrealizowano szereg projektów, których celem jest dążenie do bardziej przyjaznego środowisku procesu produkcji. Ich łączna wartość szacowana jest na około 65 mln zł.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES
2023-03-27
Impreza taka, że Chakalaka
Chrupiące i inspirowane smakami Afryki, czyli NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka - Edycja Limitowana orzechów, która wiosną br. pojawiła się na sklepowych półkach. Powstała dzięki połączeniu dwóch najbardziej imprezowych marek Lorenz – Crunchips i NicNac’s.
BIZNES
2023-03-24
Sieć dyskontów Action zamyka rok 2022 ze wzrostami
W minionym roku sprzedaż netto wzrosła o 30% do 8,9 mld euro, EBITDA operacyjna wyniosła 1,2 mld euro.
BIZNES
2023-03-24
Z wiosną do Wola Parku wraca Veturilo
Miłośnicy rowerów wybierający się na zakupy lub wydarzenia kulturalne organizowane w Wola Parku będą mogli dostać się do niego w wygodny i ekologiczny sposób.
BIZNES
2023-03-23
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w stolicy!
Prace renowacyjne w centrum handlowym Promenada dobiegają końca! Już za tydzień, 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów.
BIZNES
2023-03-23
Żabka dba o rozwój edukacji z zakresu przedsiębiorczości
Żabka zainicjowała w 2022 r. program „Studium Przedsiębiorczości”. Projekt skierowany jest przede wszystkich do młodych osób, w tym studentów wyższych uczelni oraz organizacji rządowych i pozarządowych, które promują edukację nieformalną.
BIZNES
2023-03-22
Co i jak piją Polacy? Pijemy coraz więcej mocnych trunków
Kupujemy ilościowo mniej, za to droższych, a co to za tym idzie często mocniejszych trunków
BIZNES
2023-03-22
Z jakimi wyzwaniami mierzą się e-sklepy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej
Skalowanie biznesu na nowe rynki wymaga nie tylko przemyślanej strategii marketingowej czy sprawnej logistyki. O sukcesie ekspansji nierzadko decyduje znajomość preferencji zakupowych i różnic społeczno-kulturowych.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES
2023-03-22
Grupa Modne Zakupy podsumowuje 2022 r.
Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), działająca na rynku odzieżowym e-commerce w 2022 r. konsekwentnie realizowała założenia zawarte w strategii rozwoju przyjętej na lata 2021-2025.
BIZNES
2023-03-22
Trzy nowe sklepy Bricomarché w Polsce
Na mapie Polski powstały trzy kolejne punkty sprzedaży wiodącej sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”. 22 marca Bricomarché otworzyło franczyzowe placówki w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach.