Biuro prasowe

BIZNES 2023-03-27

Dyrektor Cukrowni Strzelin podsumowuje zrównoważone działania i mówi o planach

W ciągu ostatnich 10 lat w Cukrowni Strzelin zrealizowano szereg projektów, których celem jest dążenie do bardziej przyjaznego środowisku procesu produkcji. Ich łączna wartość szacowana jest na około 65 mln zł.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-27

Impreza taka, że Chakalaka

Chrupiące i inspirowane smakami Afryki, czyli NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka - Edycja Limitowana orzechów, która wiosną br. pojawiła się na sklepowych półkach. Powstała dzięki połączeniu dwóch najbardziej imprezowych marek Lorenz – Crunchips i NicNac’s.
BIZNES 2023-03-24

Sieć dyskontów Action zamyka rok 2022 ze wzrostami

W minionym roku sprzedaż netto wzrosła o 30% do 8,9 mld euro, EBITDA operacyjna wyniosła 1,2 mld euro.
BIZNES 2023-03-24

Z wiosną do Wola Parku wraca Veturilo

Miłośnicy rowerów wybierający się na zakupy lub wydarzenia kulturalne organizowane w Wola Parku będą mogli dostać się do niego w wygodny i ekologiczny sposób.
BIZNES 2023-03-23

Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w stolicy!

Prace renowacyjne w centrum handlowym Promenada dobiegają końca! Już za tydzień, 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów.
BIZNES 2023-03-23

Żabka dba o rozwój edukacji z zakresu przedsiębiorczości

Żabka zainicjowała w 2022 r. program „Studium Przedsiębiorczości”. Projekt skierowany jest przede wszystkich do młodych osób, w tym studentów wyższych uczelni oraz organizacji rządowych i pozarządowych, które promują edukację nieformalną.
BIZNES 2023-03-22

Co i jak piją Polacy? Pijemy coraz więcej mocnych trunków

Kupujemy ilościowo mniej, za to droższych, a co to za tym idzie często mocniejszych trunków
BIZNES 2023-03-22

Z jakimi wyzwaniami mierzą się e-sklepy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej

Skalowanie biznesu na nowe rynki wymaga nie tylko przemyślanej strategii marketingowej czy sprawnej logistyki. O sukcesie ekspansji nierzadko decyduje znajomość preferencji zakupowych i różnic społeczno-kulturowych.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-22

Grupa Modne Zakupy podsumowuje 2022 r.

Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), działająca na rynku odzieżowym e-commerce w 2022 r. konsekwentnie realizowała założenia zawarte w strategii rozwoju przyjętej na lata 2021-2025.
BIZNES 2023-03-22

Trzy nowe sklepy Bricomarché w Polsce

Na mapie Polski powstały trzy kolejne punkty sprzedaży wiodącej sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”. 22 marca Bricomarché otworzyło franczyzowe placówki w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach.