Biuro prasowe
BIZNES
2022-11-08
Lidl Polska promuje energooszczędność - trwa promocja na żarówki LED 2+1 za 1 gr
Chcąc pomóc klientom w utrzymaniu rachunków w ryzach, Lidl Polska wprowadza specjalną promocję: od poniedziałku do środy, 7-9 listopada, klienci sklepów stacjonarnych kupią żarówki LED w ofercie „2+1 za 1 grosz”.
Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje
Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku zachodnim.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-04
Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano… 24/7, bez kas i bez kolejek
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”.
BIZNES
2022-11-03
SwipBox wprowadza ekologiczny koncept elektronicznych etykiet
SwipBox, jako firma odpowiedzialna społecznie, w reakcji na zachodzące zmiany klimatyczne wdraża inteligentne etykiety elektroniczne dla przesyłek.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-02
Przez inflację rezygnujemy z zakupu ulubionych marek?
Konsumenci najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking Popularności Marek FMCG 2022 od Listonic.
BIZNES
2022-11-02
Inflacja coraz bardziej napędza kradzieże sklepowe: jak ochronić zyski sklepów?
Analitycy handlu detalicznego poinformowali, że liczba zorganizowanych kradzieży już rośnie, a „pokusa kradzieży w sklepach prawdopodobnie wzrośnie” . Takie tendencje zostały także odnotowane przy poprzednich kryzysach lub okresach spowolnienia gospodarczego
BIZNES
2022-11-02
Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączają kolejne lokale
Po otwarciu Ogrodów Ulricha, czyli nowego kompleksu ze strefą gastronomiczną i edukacyjno-rozrywkową, Wola Park nie zwalnia tempa. Grono najemców centrum handlowego powiększa się o 3 kolejne lokale: sieć sklepów Carry, pizzerię Love It oraz punkt usługowy Makeup Beauty Atelier.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-02
Ten Black Friday będzie dla sprzedawców inny niż poprzednie. Powód? Inflacja
Obecna sytuacja gospodarcza i poziom inflacji wpłyną na kształt Black Friday u 60 proc. badanych e-sklepów.
BIZNES
2022-10-28
Outsourcing sprzedaży – antykryzysowy trend dla branży FMCG
W sytuacji niepewności ekonomicznej i szybkiego tempa zmian trendów, firmy z branży FMCG potrzebują narzędzi, które pozwolą na wnikliwą analizę i natychmiastową reakcję. Rozwiązaniem na optymalizację kosztów i uproszczenie procesów jest outsourcing sprzedaży.
BIZNES
2022-10-28
Wyróżnienie Highly Commended dla CH Focus w konkursie Solal Marketing Awards 202
Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.