Biuro prasowe
BIZNES
2021-06-17
Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol.
BIZNES
2021-06-17
19 Południk powiększa Dział Kreacji
Do zespołu agencji z początkiem czerwca br. dołączyła Karolina Niegłos, obejmując stanowisko Creative Copywriter. Dotychczas zawodowo związana była z firmą Landingi.
BIZNES
2021-06-16
Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo
Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-06-09
Kocham życie – Trzeźwo myślę
Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”, promującym odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
BIZNES
2021-06-09
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, w przestrzeń największych polskich miast.
BIZNES
2021-06-09
Marketing i PR. Jak wpływają na kształtowanie rzeczywistości?
Okres związany z pandemią zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje funkcjonalny marketing i public relations (PR).
BIZNES
2021-06-07
Agencja reklamowa z polecenia - przepis na sukces czy marketingową klapę?
Poznaj kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę przy jej wyborze.
BIZNES
2021-06-07
Lechendom z muzyką do twarzy! Rusza kolejna edycja muzycznego quizu Lecha
Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką.
Źródło informacji: TMPR
czytaj więcej
BIZNES
2021-06-04
TK Maxx we współpracy z Disney prezentuje limitowaną kolekcję koszulek
Pomoc innym niesie za sobą wspaniałe uczucie – kupując koszulkę z limitowanej kolekcji TK Maxx wspieramy Akademię Przyszłości organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna.