Biuro prasowe

BIZNES 2021-01-18

Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021!

IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-15

Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania.
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-14

Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”

PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-13

Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!

Perfekcyjna przekąska na karnawał?! Jest szybka, prosta i wzbudza zachwyt częstowanych gości. Wszystkie te cechy łączy w sobie… crostini! Przepyszne włoskie kanapeczki, których przygotowanie zajmuje niezwykle mało czasu, dają nieskończenie wiele możliwości kombinacji smaków.
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-12

McCANN i Weber Shandwick dla Reckitt Benckiser

McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-12

Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku

Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-11

Nowe logo Centrum Nauki Experyment

Nowa identyfikacja wizualna Centrum Nauki Experyment w Gdyni
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-11

Grześki i grzeszki… w szkole

– druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
czytaj więcej
BIZNES 2020-12-18

Natchnieni szkłem ludzie z pasją

Na blogu Natchnieni Szkłem prezentowane są najnowsze trendy w technologiach szklanych, jak również przykłady najambitniejszych projektów architektonicznych. Jest to przestrzeń dla wszystkich pasjonatów szkła; łączą się w niej ludzie zajmujący się nim zawodowo i hobbystycznie.
czytaj więcej
BIZNES 2020-12-17

NBS Communications, pierwsza polska agencja PR, świętuje 30 lat

Od 1990 roku NBS pracował dla prawie 400 klientów z 30 krajów. W tym czasie agencja przeprowadziła ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty na GPW, w tym dla 20 spółek obecnie wchodzących w skład indeksu WIG30.
czytaj więcej