Biuro prasowe

BIZNES 2021-06-17

Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol.
BIZNES 2021-06-17

19 Południk powiększa Dział Kreacji

Do zespołu agencji z początkiem czerwca br. dołączyła Karolina Niegłos, obejmując stanowisko Creative Copywriter. Dotychczas zawodowo związana była z firmą Landingi.
BIZNES 2021-06-16

Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo

Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-09

Kocham życie – Trzeźwo myślę

Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”, promującym odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
BIZNES 2021-06-09

Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze

Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, w przestrzeń największych polskich miast.
BIZNES 2021-06-09

Marketing i PR. Jak wpływają na kształtowanie rzeczywistości?

Okres związany z pandemią zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje funkcjonalny marketing i public relations (PR).
BIZNES 2021-06-07

Agencja reklamowa z polecenia - przepis na sukces czy marketingową klapę?

Poznaj kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę przy jej wyborze.
BIZNES 2021-06-07

Lechendom z muzyką do twarzy! Rusza kolejna edycja muzycznego quizu Lecha

Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką.
Źródło informacji: TMPR
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-04

TK Maxx we współpracy z Disney prezentuje limitowaną kolekcję koszulek

Pomoc innym niesie za sobą wspaniałe uczucie – kupując koszulkę z limitowanej kolekcji TK Maxx wspieramy Akademię Przyszłości organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna.