Biuro prasowe

BIZNES 2021-03-24

Grześki z nową agencją w digitalu

Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
BIZNES 2021-03-22

Regionalne produkty w Kaufland - bliżej niż myślisz!

Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-22

SuperGrosz rusza z kampanią telewizyjną. „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”

Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz startuje z kampanią telewizyjną, która potrwa do 18 kwietnia br.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-22

Design by Śliwka Nałęczowska

wystartowała IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
BIZNES 2021-03-15

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-15

Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności

W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej.
BIZNES 2021-03-12

Awans Juliusza Korwina na stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive.

Z początkiem nowego roku Juliusz Korwin objął stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-09

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i wyłania usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-08

#Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobiet

Wyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks: od uprawy kawowca, aż po zarządzanie kawiarniami. Przy okazji Dnia Kobiet marka Starbucks dzieli się historiami swoich Partnerek i silnych kobiet z Rwandy i Sumatry, gdzie uprawiane są jej kawy.
Media i PR BIZNES 2021-03-08

Równość rodzicielska kluczem do równości na rynku pracy

Polityka Insight z inicjatywy Fundacji Share the Care oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Karta Różnorodności inicjuje ranking mający wyłonić firmy przyjazne równości płci w opiece rodzicielskiej.