Biuro prasowe
BIZNES
2021-06-29
Polacy w social media 2021. Na Twitterze słowo „polski” odmieniamy przez wszystk
Ze wszystkich portali społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugim najpopularniejszym portalem jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy.
BIZNES
2021-06-28
Tych noży nie może zabraknąć w Twojej kuchni
Warto, aby swój podręczny zestaw ostrzy miał każdy, niezależnie, czy na co dzień przygotowuje najprostsze, kilkuskładnikowe dania, czy bierze na warsztat wymagające, mięsne przysmaki.
BIZNES
2021-06-22
"Ciasteczka" z krótkim terminem przydatności do użycia
Czy wraz z końcem ery „ciasteczek” pozostaje już tylko zwrot w kierunku 1st party cookies? Komentarz Marka Naruszewicza, CEO Grupy Open Mobi.
BIZNES
2021-06-17
Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol.
BIZNES
2021-06-17
19 Południk powiększa Dział Kreacji
Do zespołu agencji z początkiem czerwca br. dołączyła Karolina Niegłos, obejmując stanowisko Creative Copywriter. Dotychczas zawodowo związana była z firmą Landingi.
BIZNES
2021-06-16
Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo
Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-06-09
Kocham życie – Trzeźwo myślę
Carlsberg Polska już po raz piąty startuje z ogólnopolskim programem społeczno-edukacyjnym „Trzeźwo myślę”, promującym odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
BIZNES
2021-06-09
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, w przestrzeń największych polskich miast.
BIZNES
2021-06-09
Marketing i PR. Jak wpływają na kształtowanie rzeczywistości?
Okres związany z pandemią zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje funkcjonalny marketing i public relations (PR).