Biuro prasowe

BIZNES 2021-04-13

Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków

Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru.
Media i PR BIZNES 2021-04-08

Światło poranka w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż

Ma nieoceniony wpływ na nasze życie i samopoczucie. Sprzyja pozytywnym emocjom, dodaje energii, buduje nastrój oraz wprowadza harmonię do wnętrz. To właśnie światło, bo o nim mowa, jest motywem przewodnim nowości produktowych Ceramiki Paradyż.
BIZNES 2021-04-06

Performance Marketing w Fantasyexpo

Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko Performance Marketing Coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-31

Jak pandemia dokonała rewolucji w branży szkoleniowej?

Nowa era szkoleń komunikacyjnych w wirtualnej rzeczywistości
BIZNES 2021-03-31

Srebrna nagroda w konkursie Creativity International Awards dla 19 Południka

Agencja została nagrodzona w kategorii Food & Beverage Packaging za projekty stworzone dla marki Mazurro.
BIZNES 2021-03-26

Pierwsze ubranka dla Twojego dziecka i Waszej planety

Wyprawka dla noworodka – to temat, który wiąże się z mnóstwem radości, ale też rodzi wiele pytań, zwłaszcza w przypadku debiutantek w roli mamy. Jakie ubranka przygotować? Nowe czy używane? I wreszcie – jak dbać o ubranka, aby posłużyły jak najdłużej?
BIZNES 2021-03-26

Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi

Sebastian Strociak objął nowoutworzone stanowisko Client Solutions Managera w Grupie Open Mobi. Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager wzmocnił zespół handlowy Grupy.
BIZNES 2021-03-25

Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Lavazza Qualita Rossa

Rozpoczęła się kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka przekonuje, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-25

Pierwsza zasada briefu marketingowego

Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie.
BIZNES 2021-03-24

Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej