Biuro prasowe
BIZNES
2021-07-14
Dan Cake wystartował z nową akcją konsumencką
„Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.
BIZNES
2021-07-13
Attention Marketing wzmacnia zespół
Adam Mazurek objął nowo utworzone stanowisko Attention Marketing Consultanta.
W ramach swoich obowiązków w Attention Marketing będzie prowadził projekty dla klientów z sektora energetycznego i infrastrukturalnego.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-13
Mazurski Smak bierze się z natury!
W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem „To bierze się z natury”.
BIZNES
2021-07-09
Commvault z nowym Marketing Managerem
Beata Tokarska objęła stanowisko CEE Marketing Manager w Commvault
Źródło informacji: Witowski
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-09
Tego lata poruszy Cię smak Milko
Energetyzujące i pełne barw kreacje z nowym hasłem „Smak Porusza” dotrą do wielu milionów konsumentów, dzięki szerokim działaniom w internecie, telewizji, aplikacjach gazetkowych oraz reklamie outdoorowej.
BIZNES
2021-07-08
Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży.
BIZNES
2021-07-07
Vasco Electronics nagrodził laureatów plebiscytu #Hashtagi Roku 2020
W piątek 2 lipca odbyła się gala plebiscytu #Hashtagi Roku 2020. Tegoroczną edycję imprezy wsparła firma Vasco Electronics. Krakowski producent tłumaczy głosowych ufundował nagrody sześciu twórcom internetowym, w tym dwóm związanym z podróżami.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-06
Dorota Sulich-Długosz wraca do biura reklamy wydawnictwa KUKBUK
Dorota Sulich-Długosz wraca do wydawnictwa KUKBUK na stanowisko Dyrektorki Biura Reklamy.
BIZNES
2021-07-05
Porozmawiajmy o pieniądzach
Mówi się, że o pieniądzach się nie rozmawia. Być może dlatego, że rozmowy na temat finansów budzą wiele trudności, napięć i emocji. ING po raz kolejny zachęca do działania.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-05
19 Południk zrealizuje kampanię dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa
Agencja 19 Południk nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem Producentów Pieczywa.