Biuro prasowe

BIZNES 2021-05-27

Dzień Matki z Maczfit!

Marka Maczfit kolejny raz dzieli się dobrem i zaskakuje miłym gestem. Tym razem z okazji Dnia Matki firma przekazała setki posiłków dla podopiecznych domów samotnej matki z Warszawy i okolic.
BIZNES 2021-05-27

Siedem zasad skutecznego reagowania na kryzys wizerunkowy [RAPORT]

Kryzys wizerunkowy jest jak pożar - bez wcześniejszego przygotowania trudno skutecznie z nim walczyć oraz szybko i odpowiednio zareagować.
BIZNES 2021-05-27

Kino powraca, a wraz z nim odradza się rynek reklamy kinowej.

W piątek, 28 maja ponownie zostaną otwarte wszystkie kina Cinema City – największej sieci multipleksów w Polsce. Wraz z pierwszymi seansami filmów w blokach reklamowych zostaną wyemitowane spoty takich marek, jak: Bank BNP Paribas, Cinkciarz.pl, Wedel i Ziaja.
BIZNES 2021-05-27

Kampania #GamingBezBarier z dwoma nagrodami MIXX Awards Europe 2021!

Kampania #GamingBezBarier, przygotowana przez Fantasyexpo oraz Polską Ligę Esportową zdobyła na międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2021 srebrną statuetkę w kategorii Gry/E-Sport oraz brązową w kategorii Non-Profit / Corporate Social Responsibility.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-26

Milion suszarek wyprodukowanych w Łodzi

Milionowe urządzenie opuściło linię produkcyjną łódzkiej fabryki suszarek Whirlpool. Najnowszy zakład firmy w regionie EMEA działa od niespełna 2,5 roku.
BIZNES 2021-05-26

Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena

​Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.
BIZNES 2021-05-25

GetHero przedpremierowo zaprezentuje wyniki raportu TikTok 2021

Już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy przedpremierowo zostaną zaprezentowane częściowe wyniki raportu TikTok 2021, opracowanego przez agencję GetHero we współpracy z Uniwersytetem SPWS.
BIZNES 2021-05-25

Boom na domy do 35m2 - Castorama diagnozuje nowy trend

Odmienione potrzeby społeczne mają szansę na dobre zmienić nasze wybory mieszkaniowe.
BIZNES 2021-05-25

Nowa odsłona kampanii Łaciatych serków śmietankowych zachęca do wspólnych chwil

Ważnym elementem podejścia kreatywnego “TY i JA” jest wspólne spędzanie czasu, jedzenie wspólnych posiłków. W tegorocznej kampanii serki Łaciate są towarzyszem tych chwil i stanowią ich urozmaicenie.
BIZNES 2021-05-24

Kampania Maślanki Mrągowskiej w myśl idei pysznie i zdrowo

Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania.