Biuro prasowe
BIZNES
2021-10-27
Wszyscy lubią Łaciate
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
BIZNES
2021-10-27
McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards
McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-26
MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ
Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.
BIZNES
2021-10-26
Konsumenci wybrali – SM Mlekpol doceniona w konkursie Złote Innowacje 2021
W 4. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką, który został doceniony przez konsumentów za wyjątkowy smak.
BIZNES
2021-10-25
Startuje święto fanów Counter-Strike’a - PGL Major Stockholm 2021
Rozpoczyna się najważniejszy turniej CS:GO tego roku, a wraz z nim polska transmisja, tworzona przy współpracy agencji gamingowej Fantasyexpo oraz firmy FRENZY.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-21
Nowe osoby w zespole 19 Południka
Zespół agencji 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.
BIZNES
2021-10-21
XIV Euroforum Polskiego Mleczarstwa pełne sukcesów SM Mlekpol
Podczas forum ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych, branżowych wydarzeń: XXVI Krajowej Oceny Serów i Twarogów oraz konkursu Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. W obu sukces odniosła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
Media i PR BIZNES
2021-10-20
Amway Europe przekazuje darowiznę do walki z kryzysem Covid-19
Amway, światowy nr 1 wśród firm sprzedaży bezpośredniej* konsekwentnie wspierania ludzi w prowadzeniu zdrowego życia również podczas pandemii.
Właśnie przeprowadziła kampanię “Together We Can”.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-19
„Udowadniamy, że się da”, czyli rozwój brandu Personnel Service
Personnel Service rozwija swój brand w oparciu o obietnicę marki „Udowadniamy, że się da”. Jednym z jej podstawowych założeń jest bycie zaangażowanym w rozwiązywanie problemów klientów i kandydatów.
Źródło informacji: ZOOM bsc
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-18
Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski
Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski w zakresie obsługi mediów społecznościowych
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej