Biuro prasowe
BIZNES
2021-12-08
Grupa PTWP szacuje w 2022 r. wzrost biznesu w segmencie online o 25 proc.
Wzmocnienie pozycji lidera branżowych portali internetowych oraz wzrost łącznej liczby unikalnych użytkowników z 8 mln do 10 mln miesięcznie – to tylko niektóre cele rozwojowe Grupy PTWP na 2022 r.
Źródło informacji: Inner Value
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-06
Andrzej Poczobut Dziennikarzem Roku 2021
Według BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Dziennikarzem Roku w konkursie Grand Press 2021 zostanie Andrzej Poczobut, polsko-białoruski dziennikarz i więzień polityczny.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-06
4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów
Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy.
BIZNES
2021-12-03
Wystarczy niewiele, żeby zmienić wiele – świąteczna kampania IKEA
Nadchodzący świąteczny czas chętnie spędzamy z rodziną i przyjaciółmi, którym z uśmiechem pokazujemy, ile dla nas znaczą.
BIZNES
2021-12-02
Finał ogólnopolskiej akcji IT Heroes walczącej ze stereotypami o branży IT
No Fluff Jobs – portal z ogłoszeniami o pracę w branży IT i organizator akcji podsumowuje swoje działania. Łącznie w kampanię #ITHeroes i konkurs zaangażowało się ponad 100 firm.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-02
PAYBACK zachęca do punktowania
PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych.
BIZNES
2021-12-01
Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak
Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą bazą do przygotowania świątecznych wypieków i potraw.
BIZNES
2021-11-30
Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!
Tegoroczna kampania świąteczna Empiku obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.
BIZNES
2021-11-25
BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”
BETFAN, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej