Biuro prasowe
BIZNES
2021-11-10
Nowa linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche z Certyfikatem Dobry Produkt
W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymała linia Dipów śmietanowych typu crème fraiche w kategorii Nowy Produkt. To nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol, która jako pierwsza wprowadziła na polski rynek specjał znany z wykwintnej kuchni francuskiej.
BIZNES
2021-11-09
73 lata temu powstał pierwszy Klub MPiK, a 23 lata temu uruchomiono Empik.com
Empik świętuje właśnie podwójne urodziny – mija 73 lata od otwarcia pierwszego Klubu MPiK oraz 23 lata od uruchomienia Empik.com, pionierskiego na polskim rynku e-commerce. Jak co roku, obchodom urodzin towarzyszą liczne promocje, rabaty i codzienne unikalne okazje.
BIZNES
2021-11-08
IKEA zwraca uwagę na wykluczenie wśród nastolatków
IKEA wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę porusza problem wykluczenia wśród dzieci i młodzieży.
BIZNES
2021-11-03
Polska transmisja PGL Major przyjazna osobom Głuchym
W czwartkowe popołudnie (4 listopada) rozpocznie się faza finałowa faza PGL Major Stockholm 2021. Polska transmisja tego wydarzenia w dniach 6 i 7 listopada będzie przystosowana dla osób Głuchych w ramach akcji #GamingBezBarier.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-03
CDP – odpowiednie targetowanie bez „ciasteczek”
Aż 75% konsumentów w USA wykształciło w sobie nowe zachowanie zakupowe od początku pandemii – wynika z badania przeprowadzonego przez McKinsey&Company. Kolejne zmiany nadchodzą, a marketingowcy będą musieli się z nimi zmierzyć. Pomóc w tym może technologia Customer Data Platform.
BIZNES
2021-11-02
Łódzka agencja Welcome Digital opracowała nową generację reklam video dla YouTub
Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek. Skuteczność nowego rozwiązania potwierdziły badania firmy Kantar.
BIZNES
2021-10-29
Dealerzy Po Godzinach, czyli o pieniądzach się rozmawia
“Dealerzy Po Godzinach” to nowy cykl podcastów o pieniądzach, który właśnie pojawił się w sieci.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-27
Wszyscy lubią Łaciate
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
BIZNES
2021-10-27
McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards
McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-26
MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ
Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.