Biuro prasowe
BIZNES
2021-10-01
Mali eksperci kochają mleczne przekąski od SM Mlekpol – sukces w konkursie Smaku
W aż czterech z pięciu kategorii produkty SM Mlekpol zostały wskazane przez dzieci jako jedne z najlepszych w tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom.
BIZNES
2021-10-01
Wysokie Obcasy patronem medialnym III Konferencji Sekson
Już po raz drugi patronat nad III Konferencją Sekson – najważniejszym w Polsce wydarzeniem poświęconym tematyce seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnościami – przyjęły Wysokie Obcasy.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-01
Onet patronem medialnym III Konferencji Sekson
Do grona partnerów medialnych III Konferencji Sekson – najważniejszego w Polsce wydarzenia poświęconego seksualności i rodzicielstwu osób z niepełnosprawnościami, dołączył Onet – najbardziej opiniotwórczy polski portal internetowy.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-30
Cztery medale dla SM Mlekpol w konkursie sera Good Cheese
Cztery medale, w tym dwa złote, odebrała SM Mlekpol podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego w Mrągowie (29 września), którego była Gospodarzem Honorowym.
BIZNES
2021-09-30
Sika prezentuje nietypową kampanię wizerunkową
Woda to życie – mówi w nowej kampanii reklamowej Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne.
BIZNES
2021-09-29
Kampanie McCANN Poland z największą liczbą nominacji w konkursie Effie Awards
Kampanie zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż siedem nominacji w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej Effie Awards – najwięcej wśród agencji reklamowych w Polsce w tym roku.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-29
Immergas z kolejną odsłoną kampanii #razemdlaczystegopowietrza
Kampania jest prowadzona już od dwóch lat. Wraz z nową odsłoną Immergas przygotował dwie platformy: razemdlaczystegopowterza.pl i wiemjakbyceko.pl. Marka chce w ten sposób przekonać do przejścia na ekologiczne źródła ciepła i pomóc nawigować klientów w wyborze pomp ciepła.
Źródło informacji: Offteam
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-28
„Łączy nas coś dobrego” – rusza kampania promująca spożywanie pieczywa
Jej głównym celem jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych
w sklepach wielkopowierzchniowych.
BIZNES
2021-09-27
Zmiany w strukturze PAYBACK
Loyalty Partner Polska, operator PAYBACK - największego w kraju multipartnerskiego programu lojalnościowego, z sukcesem rozwija swój biznes.
BIZNES
2021-09-24
Fujifilm otrzymuje tytuł „Mecenasa Kultury 2021“ miasta Częstochowy
Podczas finałowego koncertu Dni Częstochowy ogłoszono laureatów „Nagród Miasta Częstochowy w Dziedzinie Kultury”.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
czytaj więcej