Biuro prasowe

BIZNES 2021-04-06

Performance Marketing w Fantasyexpo

Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko Performance Marketing Coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-31

Jak pandemia dokonała rewolucji w branży szkoleniowej?

Nowa era szkoleń komunikacyjnych w wirtualnej rzeczywistości
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-31

Srebrna nagroda w konkursie Creativity International Awards dla 19 Południka

Agencja została nagrodzona w kategorii Food & Beverage Packaging za projekty stworzone dla marki Mazurro.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-26

Pierwsze ubranka dla Twojego dziecka i Waszej planety

Wyprawka dla noworodka – to temat, który wiąże się z mnóstwem radości, ale też rodzi wiele pytań, zwłaszcza w przypadku debiutantek w roli mamy. Jakie ubranka przygotować? Nowe czy używane? I wreszcie – jak dbać o ubranka, aby posłużyły jak najdłużej?
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-26

Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi

Sebastian Strociak objął nowoutworzone stanowisko Client Solutions Managera w Grupie Open Mobi. Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager wzmocnił zespół handlowy Grupy.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-25

Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Lavazza Qualita Rossa

Rozpoczęła się kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka przekonuje, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-25

Pierwsza zasada briefu marketingowego

Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-24

Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-24

Grześki z nową agencją w digitalu

Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-22

Regionalne produkty w Kaufland - bliżej niż myślisz!

Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.
czytaj więcej