Biuro prasowe

BIZNES 2021-04-16

Kolorowe nosy na mapie Polski zachęcają do przekazania 1 proc. podatku

Kolorowy nosek to charakterystyczny rekwizyt, przy pomocy którego Fundacja Dr Clown od ponad 20 lat prowadzi misję leczenia uśmiechem. Teraz we współpracy z operatorem pocztowym Speedmail, Fundacja „założyła” go wybranym miastom Polski.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-04-15

Kto zaszczepi Syryjczyków? COVID-19 nie daje szans uchodźcom.

Dotknięta dziesięcioletnią wojną Syria mierzy się z wrogiem, któremu nie towarzyszą wybuchy bomb. Koronawirus pojawił się w momencie, w którym zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców i skromnego personelu medycznego graniczy z cudem.
Źródło informacji: PMM
czytaj więcej
BIZNES 2021-04-14

42% Polaków uważa, że praca zdalna powinna się wiązać z podwyżką wynagrodzenia

Rośnie liczba osób, które deklarują odpowiednie warunki do pracy z domu - ponad 63% w badaniu polskiego ClickMeeting. Widać jednak rosnące zmęczenie obecną sytuacją - aż 22% pracowników chciałoby, aby firma zapewniła im możliwość dobrowolnych konsultacji z psychologiem.
BIZNES 2021-04-09

Jak Port Gdynia “dzieli się dobrem”?

Port Gdynia od początku pandemii w ramach profilaktyki antywirusowej wspomaga służbę zdrowia i lokalną społeczność w walce z epidemią.
BIZNES 2021-04-06

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rusza z kampanią: Poznaj prawdę o śmieciach

Już 6 kwietnia Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rozpocznie kampanię informacyjną, adresowaną do mieszkańców Gdańska: Dlaczego z „Szadółek” nie pachnie? Poznaj prawdę o śmieciach. Celem jest pokazanie, jak działa przedsiębiorstwo zajmujące się odpadami.
Źródło informacji: Inntu
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-30

Covid-19 przetestował liderów

Pandemia brutalnie zweryfikowała, kto jest liderem. Z każdą kolejną jej falą potrzebujemy odważnych decyzji.
BIZNES 2021-03-30

W poszukiwaniu sensu. Po co firmom wrażliwość społeczna?

Pandemia otworzyła oczy tak jednostkom, jak organizacjom i skłoniła do pogłębionej kontemplacji na temat sensu podejmowanych działań
BIZNES 2021-03-12

DPD Polska i Towarzystwo Nasz Dom - znamy stypendystów "Kierunku Samodzielność"

DPD Polska wraz z Towarzystwem Nasz Dom już po raz piąty wybrały stypendystów programu „Kierunek Samodzielność”.
BIZNES 2021-03-09

Odczarowany mit niepełnosprawności

W ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą sprawności.
Źródło informacji: Ramka PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-08

Społeczne inicjatywy oliwskich pracowników

Centra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowaniem na rzecz ekologii, projektów miejskich i dobrosąsiedzkich stosunków. Gdańska Olivia Business Centre pokazuje, że może być inaczej.