Biuro prasowe
BIZNES
2021-04-16
Kolorowe nosy na mapie Polski zachęcają do przekazania 1 proc. podatku
Kolorowy nosek to charakterystyczny rekwizyt, przy pomocy którego Fundacja Dr Clown od ponad 20 lat prowadzi misję leczenia uśmiechem. Teraz we współpracy z operatorem pocztowym Speedmail, Fundacja „założyła” go wybranym miastom Polski.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-04-15
Kto zaszczepi Syryjczyków? COVID-19 nie daje szans uchodźcom.
Dotknięta dziesięcioletnią wojną Syria mierzy się z wrogiem, któremu nie towarzyszą wybuchy bomb. Koronawirus pojawił się w momencie, w którym zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców i skromnego personelu medycznego graniczy z cudem.
Źródło informacji: PMM
czytaj więcej
BIZNES
2021-04-14
42% Polaków uważa, że praca zdalna powinna się wiązać z podwyżką wynagrodzenia
Rośnie liczba osób, które deklarują odpowiednie warunki do pracy z domu - ponad 63% w badaniu polskiego ClickMeeting. Widać jednak rosnące zmęczenie obecną sytuacją - aż 22% pracowników chciałoby, aby firma zapewniła im możliwość dobrowolnych konsultacji z psychologiem.
BIZNES
2021-04-09
Jak Port Gdynia “dzieli się dobrem”?
Port Gdynia od początku pandemii w ramach profilaktyki antywirusowej wspomaga służbę zdrowia i lokalną społeczność w walce z epidemią.
BIZNES
2021-04-06
Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rusza z kampanią: Poznaj prawdę o śmieciach
Już 6 kwietnia Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rozpocznie kampanię informacyjną, adresowaną do mieszkańców Gdańska: Dlaczego z „Szadółek” nie pachnie? Poznaj prawdę o śmieciach. Celem jest pokazanie, jak działa przedsiębiorstwo zajmujące się odpadami.
Źródło informacji: Inntu
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-30
Covid-19 przetestował liderów
Pandemia brutalnie zweryfikowała, kto jest liderem. Z każdą kolejną jej falą potrzebujemy
odważnych decyzji.
BIZNES
2021-03-30
W poszukiwaniu sensu. Po co firmom wrażliwość społeczna?
Pandemia otworzyła oczy tak jednostkom, jak organizacjom i skłoniła do pogłębionej kontemplacji na temat sensu podejmowanych działań
BIZNES
2021-03-12
DPD Polska i Towarzystwo Nasz Dom - znamy stypendystów "Kierunku Samodzielność"
DPD Polska wraz z Towarzystwem Nasz Dom już po raz piąty wybrały stypendystów programu „Kierunek Samodzielność”.
BIZNES
2021-03-09
Odczarowany mit niepełnosprawności
W ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą sprawności.
Źródło informacji: Ramka PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-08
Społeczne inicjatywy oliwskich pracowników
Centra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowaniem na rzecz ekologii, projektów miejskich i dobrosąsiedzkich stosunków. Gdańska Olivia Business Centre pokazuje, że może być inaczej.