Biuro prasowe

BIZNES 2021-07-06

MLEKOVITA aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska

Grupa MLEKOVITA od lat stawia na zrównoważony rozwój, obejmujący wszystkie aspekty jej działalności. Kieruje się bowiem przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest niezbędna do wytwarzania produktów wspierających zdrową i zrównoważoną dietę.
czytaj więcej
BIZNES 2021-07-05

Kolejne przejęcie przez Green Factory – firma kupiła węgierską fabrykę

Spółka Green Factory konsekwentnie realizuje plan umacniania swojej pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej.
czytaj więcej
BIZNES 2021-07-01

Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci

Marka Kotlin wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci – ketchup Kotlinek! To dostosowany do potrzeb najmłodszych produkt, z łagodną recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność.
czytaj więcej

Rośnie rynek substytutów dla żywności pochodzenia zwierzęcego

Do 2035r. roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych mają stanowić do 11% światowego rynku białka. Pozytywny scenariusz, który zakłada uzyskanie pełnego wsparcia regulacyjnego oraz technologicznego, przewiduje nawet 22% udział.
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-28

W Chmielnie będą lepić pierogi z truskawkami na Rekord Polski!

A to wszystko w ramach V Festiwalu Truskawek Kaszubskich, który odbędzie się już 10 lipca 2021 roku w Chmielnie.
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-22

MLEKOVITA liderem konsolidacji mleczarstwa - kolejne zakłady w Grupie

Z dniem 1 lipca br. do Grupy MLEKOVITA dołączą kolejne podmioty: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ostrowcu Świętokrzyskim i Kaliska Spółdzielcza Grupa Producentów Mleka w Kaliszu, rozszerzając liczbę zakładów produkcyjnych skupionych pod szyldem MLEKOVITY do 22.
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-22

Marki własne w rękach Greek Trade

Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej.
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-16

Bee.pl poszerza asortyment o największe marki

Na platformie Bee.pl dostępnych jest już ponad 100 tys. produktów, z czego prawie połowę stanowią artykuły FMCG, zarówno niszowych marek, jak i tych należących do największych graczy jak Nestle lub Unilever. Równolegle z powiększaniem oferty, marka realizuje ideę less waste.
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-15

Kampania Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych

Poprzez Kampanię „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych” zamierzają promować rzetelny i zrozumiały system znakowania żywności. Zgodnie uznano, że informacja podana na opakowaniu to najskuteczniejsza droga kontaktu z konsumentem.
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-15

Zdrowa Krowa dla wegan. Od czerwca w menu produkty BezMięsnego

Od czerwca we wszystkich restauracjach Zdrowej Krowy goście mogą dokonać wyboru, czy przygotowany przez kucharzy burger ma zawierać wołowe mięso, czy ma to być zamiennik w postaci roślinnego burgera. Wegańskie zamienniki wprowadzono także w przypadku bekonu, sera oraz sosów.
czytaj więcej