Biuro prasowe

BIZNES 2021-05-13

MLEKOVITA wspiera polską gospodarkę - międzynarodowa ekspansja lidera

Obecnie na eksport, w sumie do już 167 krajów na świecie, kierowanych jest około 40% wytwarzanych przez MLEKOVITĘ produktów.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-12

Attention Marketing wspiera działania komunikacyjne OneDayMore

Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing rozpoczęła współpracę z OneDayMore – producentem zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-12

Nestlé Pure Life z nowością dedykowaną nastolatkom

Nestlé Pure Life, marka wysokiej jakości wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, dedykowany szczególnie nastolatkom.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-11

Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?

W czasie pandemii aktywność fizyczna dzieci została ograniczona. Nauka zdalna i konieczne restrykcje przełożyły się na zmniejszony ruch dzieci i młodzieży. Chyba wszyscy nie możemy się już doczekać swobodnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-11

Mięso roślinne nowej generacji - marka Heura już w Polsce

Hiszpańska Heura jest najszybciej rozwijającą się marką mięsa roślinnego w Europie. Założona przez dwóch aktywistów marka działa na rzecz przyśpieszenia zmiany systemu żywieniowego na bardziej zrównoważony.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-07

Kabanosy 3 ziarna – nowy roślinny produkt od marki Tarczyński

Linia Tarczyński Rośl-Inne została właśnie poszerzona o kolejny produkt – Kabanosy 3 Ziarna. Nowość od marki Tarczyński to idealna propozycja dla miłośników chrupiących i zdrowych przekąsek. Znajdziemy w nich słonecznik, siemię lniane i nasiona chia.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-07

Przygotuj się na re-opening z Astore

Dla wielu firm i biznesów pandemia jest czasem na przeskalowanie działalności, wprowadzenie modernizacji czy optymalizację procesów zakupowych. Oczekiwanie na ponowne otwarcie obiektu, to doskonały moment, by przygotować się w pełni do pierwszego sezonu w nowej rzeczywistości.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-05

PINTA przejdzie rebranding

W 10. rocznicę istnienia Browar PINTA zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, najpopularniejszego piwa rzemieślniczego w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-04

Badanie PMR: Kto kupuje dania gotowe?

Jak wynika z badania PMR, 56% Polaków w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających badanie zdarzyło się kupić danie przygotowywane na ciepło w miejscu zakupu. Z kolei po paczkowane dania gotowe sięgnęło w tym czasie niemal 2/3 badanych.
czytaj więcej
BIZNES 2021-04-28

Świat odwraca oczy. Alarmujące statystyki dotyczące głodu na świecie.

Mapa głodu na świecie powiększyła się o nowe kraje – Madagaskar, Honduras i Liban to kolejne miejsca, w których nie ma zapewnionego bezpieczeństwa żywnościowego. Bez natychmiastowych działań, do 2030 roku całkowita ilość ludzi dotkniętych głodem przekroczy 840 milionów.
czytaj więcej