Biuro prasowe

BIZNES 2021-09-21

Kto już od października powinien suplementować witaminę D?

Zdaniem naukowców, nawet 94% polskich maluchów może mieć niedobory witaminy D [1]. Szczególnie w okresie od października do kwietnia, ze względu na małą ilość słońca, składnik ten należy suplementować zarówno u wszystkich dzieci, jak i dorosłych.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-20

Piwowarzy coraz mniej domowi

Piwowarzy domowi znowu będą mogli spełniać swoje marzenia o własnym piwie w szerokiej dystrybucji. Rzemieślniczy Browar PINTA i Lidl Polska ogłosili właśnie drugą edycję konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!”.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-16

Nestlé i regeneracyjne systemy żywnościowe

Nestlé przedstawia plany wsparcia regeneracyjnych systemów żywnościowych
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-13

Lider w zakupach spożywczych z dostawą debiutuje w Krakowie

Frisco.pl stawia na lokalność i uruchamia nowy oddział w stolicy Małopolski. Będzie dostarczać kompleksowe zakupy z podkrakowskiego magazynu, 7 dni w tygodniu, na wybraną przez klienta godzinę. Z okazji premiery przygotował dla mieszkańców Krakowa akcję powitalną.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-10

MLEKOVITA po raz kolejny zwycięzcą Rankingu Spółdzielni Mleczarskich PIM

Grupa MLEKOVITA zdobywa kolejne laury w Polsce. Jej najwyższą pozycję na krajowym rynku potwierdzają wyniki najnowszego, XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, zorganizowanego przez Polską Izbę Mleka, w którym MLEKOVITA stanęła na najwyższym stopniu podium.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-06

Branża rolno-spożywcza stawia na fotowoltaikę

Wraz z dynamicznym rozwojem polskich przedsiębiorstw rośnie zapotrzebowanie na odnawialne źródła energii, gwarantujące niższe rachunki za prąd oraz nieszkodliwość dla środowiska. Doskonale widać to po branży rolno-spożywczej, która chętnie inwestuje w instalacje fotowoltaiczne.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-02

NOWOŚĆ! NAN Organic 2 - kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury

Do oferty NAN 2 dołączył właśnie nowy produkt – inspirowane doskonałością natury, ekologiczne mleko następne NAN Organic 2, czyli dobrze znana jakość NAN 2 w wersji przyjaznej dla planety. Składniki, z których powstaje, pochodzą z hodowli i upraw ekologicznych.
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-02

Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie

Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz lokowania produktów.
czytaj więcej
BIZNES 2021-08-31

Familijne i w multipacku. Dziel się przyjemnością z lodami od E.Wedel

Marka E.Wedel prezentuje kolejne nowości z lodowego portfolio. Tym razem do oferty dołączyły lody w większym formacie – familijne oraz w multipacku.
czytaj więcej
BIZNES 2021-08-31

Z MLEKOVITĄ od najmłodszych lat - bogata oferta produktów na dobry początek roku

Wraz ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego, MLEKOVITA poleca najwyższej jakości wyroby mleczarskie, których nie może zabraknąć w codziennym menu każdego ucznia.
czytaj więcej