Biuro prasowe
BIZNES
2022-02-14
OLE ! GUACAMOLE — czyli nowość marki ¡Qué rico! w ofercie Greek Trade.
Otwórz się na fiestę smaków! Guacamole od ¡Qué rico! sprawdzi się jako sycąca przekąska w ciągu dnia, ciepły dodatek do obiadu albo pyszny sos do nachosów na imprezę.
Źródło informacji: 2moro
czytaj więcej
BIZNES
2022-02-10
Nestlé: premie dla plantatorów kakao
Nestlé ogłasza innowacyjny program zwiększający dochody rolników, który ma podnieść poziom życia rodzin uprawiających kakao i przyspieszyć wdrażanie praktyk rolnictwa regeneracyjnego.
Przemysł spożywczy BIZNES
2022-02-08
Kolejna edycja Uber Eats Cravings: nie lubimy cebuli i chętniej jemy zdrowo
Cravings Report to specjalne zestawienie, stworzone na podstawie zagregowanych danych, pochodzących z zamówień za pośrednictwem Uber Eats.
BIZNES
2022-02-04
Co Polacy najchętniej kupują online? Raport Everli
Raport Everli pokazuje, jak kształtowały się nasze zwyczaje zakupowe w 2021 roku.
BIZNES
2022-02-03
Fanex wprowadził zielony Sos Jalapeno
Piękny zielony kolor, pikantny i zarazem wyrazisty smak, a do tego zatopione duże kawałki ostrej i chrupiącej papryki – taki właśnie jest nowy Sos Jalapeno marki Fanex.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
BIZNES
2022-02-03
Mięso dla aktywnych fleksitarian? Postaw na jakość i czystą etykietę!
Dieta dla aktywnych powinna zawierać wartościowe źródło białka i witamin. Teraz także fleksitarianie dbający o planetę mają z czego wybierać! Wystarczy sięgnąć po produkty Goodvalley.
BIZNES
2022-02-01
OHAUS wprowadza na rynek nową legalizowaną wagę Valor™1000
Valor™1000 to niezawodna waga do żywności dedykowana do pracy w suchych warunkach. Konstrukcja wagi została zatwierdzona przez NSF i może być używana w systemach HACCP m.in. dzięki obudowie z ABS oraz zdejmowanej szalce ze stali nierdzewnej
Źródło informacji: Tok Tok
czytaj więcej
BIZNES
2022-01-31
Polska branża czekoladowa w dobrej formie.
Co przyniesie słodkiemu rynkowi rok 2022?
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2022-01-26
Coca-Cola HBC Polska i CHEP stawiają na neutralność węglową
Wieloletnie partnerstwo z firmą CHEP wpisuje się w strategię Coca-Cola „Net Zero 2040”, polegającą na osiągnięciu zerowej emisji netto do roku 2040.
Źródło informacji: Public Dialog
czytaj więcej
BIZNES
2022-01-20
Everli rozpoczyna partnerską współpracę z siecią hipermarketów bi1
W styczniu Everli poszerza grono partnerów, nawiązując współpracę z siecią sklepów wielkopowierzchniowych bi1.