Biuro prasowe

BIZNES 2022-03-15

Komisja Europejska przyjęła limity THC w żywności i oleju z nasion konopi

Unia Europejska przyjmuje maksymalne limity zawartości THC w żywności z nasion konopi dla wszystkich krajów członkowskich, tym samym wprowadzając długo wyczekiwane przez branżę zmiany.
BIZNES 2022-03-14

Planty - nowa roślinna marka na polskim rynku

W marcu 2022 roku na polski rynek produktów roślinnych wkracza nowa marka – Planty. W jej ofercie znalazły się roślinne alternatywy m.in. burgerów, kiełbasek czy klopsików.

Nice To Fit You jedynym cateringiem dietetycznym z certyfikatem Food Hygiene Con

Food Hygiene Control to globalny program certyfikacyjny dedykowany branży gastronomicznej, opracowany przez firmę Intertek. Nice To Fit You jest pierwszą marką w swojej branży, która pozytywnie przeszła audyt i zdobyła odznaczenie.
Źródło informacji: Nice To Fit You
czytaj więcej
BIZNES 2022-03-08

Sokołów Pomagamy

Odpowiadając na ogromne zapotrzebowanie na pomoc, jakie pojawiło się wskutek wydarzeń w Ukrainie, Sokołów reaktywuje na szeroką skalę akcję „Sokołów Pomagamy”. Obejmuje ona wielopoziomowe wsparcie zarówno żywnościowe, jak i rzeczowe.
BIZNES 2022-03-08

Kobiece tajniki zawodu sommeliera

W marcu dużo mówi się o kobietach, ale niewiele uwagi poświęca tym, które przez lata zawodowo zgłębiają winne tajniki. Jak posiąść tę wiedzę? Czym różni się smak szczepów uprawianych w różnych częściach świata? I czy w winiarstwie jest w ogóle miejsce dla kobiet?
BIZNES 2022-03-04

Tarczyński: solidarnie z Ukrainą. Firma przekazała sprzęt wojskowy i produkty o

Marka Tarczyński włączyła się w pomoc mieszkańcom dotkniętej wojną Ukrainy. Zaangażowanie obejmuje dostarczanie sprzętu wojskowego, środków pierwszej pomocy i produktów marki. Pierwsze dostawy dotarły do potrzebujących, a w planach są już kolejne.
BIZNES 2022-03-03

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z Panthers Wrocław

Tarczyński – marka numer 1 w kategorii wędlinach paczkowanych i lider na rynku roślinnych zamienników mięsa – przedłuża umowę sponsorską z klubem sportów amerykańskich Panthers Wrocław.
BIZNES 2022-02-28

„Ja Cię SERniczę!” – inauguracja najsłodszej kampanii za nami

W ubiegłą środę odbyło się spotkanie inaugurujące ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną „Ja Cię SERniczę”, która jest organizowana przez Polską Izbę Mleka oraz sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. W projekcie główną rolę odgrywa właśnie twaróg w słodkiej postaci.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-17

Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen

Dane M/platform za pierwszy miesiąc 2022 roku potwierdzają kontynuację trendów, jakie obserwowaliśmy już w ostatnich miesiącach ubiegłego roku.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej

Największe targi branży spożywczej Gulfood 2022 z udziałem SM Mlekpol

Największe targi branży spożywczej Gulfood 2022 z udziałem SM Mlekpol
Źródło informacji: 38 pr & content communication
czytaj więcej