Biuro prasowe

BIZNES 2021-03-18

NOWOŚĆ od Gerber: Kaszki „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru*

Do oferty marki Gerber dołączyła nowa linia produktów: 7 kaszek „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru* dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Jest to odpowiedź na poszukiwanie produktów pełnych zbóż, odpowiednich dla niemowląt i małych dzieci.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-15

Fanex wprowadza Sos o Smaku Bekonu

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadza na rynek Sos o Smaku Bekonu. Nowa receptura charakteryzuje się wyrazistym smakiem oraz lekko przydymionym aromatem.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-11

Costa Coffee świętuje 50. urodziny

Costa Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niespodzianek dla gości - pyszne urodzinowe oferty i zestawy oraz specjalny, odświętny wygląd lokali. Costa Coffee przygotowała również aktualizację aplikacji CostaCoffeeClub.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-09

Deli4Dog – nowy przysmak dla psów

Na rynku pojawił się nowy produkt dla naszych czworonożnych ulubieńców – smaczki dla psów Deli4Dog wyprodukowane w 100% z naturalnych składników.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-09

Smaczek za siad czyli jak i kiedy stosować przysmaki dla psów?

Przysmaki po to właśnie powstały – by umilać życie zwierzętom i wspierać ludzi w pracy z czworonogami.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-08

Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty

Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-08

Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanie

Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanie
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-04

KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości

Wystartowała nowa kampania reklamowa kultowej marki KitKat należącej do Nestlé. Jednocześnie na półkach sklepowych pojawiły się nowe smaki i formaty słodyczy.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-03

Diamant z nowym logo

Po 25 latach Diamant podejmuje decyzję o zmianie logo. Pod lupę wzięto m.in. czcionkę logotypu. Bez zmian pozostawiono charakterystyczne kolory marki: granat, czerwień i biel. Zmiany zostaną wdrożone niebawem na opakowania produktów oraz we wszystkich kanałach komunikacji.
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-02

MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowisku

Kierując się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest niezbędna do wytwarzania produktów wspierających zdrową i zrównoważoną dietę, MLEKOVITA od lat stawia na zrównoważony rozwój, obejmujący wszystkie aspekty jej działalności.
czytaj więcej