Biuro prasowe

BIZNES 2024-01-31

80% Polaków wie, czym jest dobre życie – wynika z raportu „Sztuka dobrego jutra"

80% Polaków jest w stanie określić, w jaki sposób definiują dobre życie. Takie wnioski płyną z raportu „Sztuka dobrego jutra” przygotowanego przez catering Maczfit we współpracy z analityczką trendów Moniką Borycką w ramach nowej kampanii marketingowo-wizerunkowej.
BIZNES 2024-01-26

Sokołów gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Jak co roku, Sokołów aktywnie włącza się w finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma będzie w szczególności wspierać tę ogólnopolską akcję charytatywną w miejscowościach, w których znajdują się jej zakłady.
BIZNES 2024-01-25

Crunchips i influencerzy wspierają 32. Finał WOŚP

Crunchips, już po raz trzeci gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W działania zaangażowali się także pracownicy Lorenz, właściciela marki Crunchips.
BIZNES 2024-01-25

FRoSTA angażuje się w działania na rzecz lokalnej społeczności

FRoSTA, znany producent mrożonych warzyw i dań, aktywnie angażuje się w działania na rzecz społeczności lokalnej i ochrony środowiska. W 2023 roku firma zrealizowała szereg inicjatyw w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.
BIZNES 2024-01-25

Fabryka Danone w Bieruniu z nagrodą Lean Diamonds Awards

Fabryka serków i jogurtów Danone w Bieruniu otrzymała prestiżową, międzynarodową nagrodę Lean Diamonds Awards 2023 za wdrożenie nowoczesnych procesów produkcyjnych, w tym zaawansowanych rozwiązań cyfrowych.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES 2024-01-22

Przegląd rynku żywności dietetycznej i ekologicznej

Rynek żywności dietetyczne i ekologicznej przeżywa dynamiczny wzrost, odzwierciedlają zmiany w preferencjach konsumentów. Dowiedz się więcej z najnowszego przeglądu rynku firmy MarketHub.
Źródło informacji: Infomedia Group Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2024-01-19

Da Grasso zmienia komunikację wizualną i stawia na nowe hasło

Jedna z największych sieci pizzerii w Polsce zmienia swoją komunikację wizualną. Odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny i porządek typograficzny to tylko pierwsze kroki w tej zmianie.
BIZNES 2024-01-16

Premierowy smak od stycznia w sklepach: chrzan z jalapeno!

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” debiutuje z prawdziwą perełką dla kochających ostrość na talerzu.
BIZNES 2024-01-16

Herbapol promuje musy owocowe w kampanii telewizyjnej z Darią Ładochą

Wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna firmy Herbapol-Lublin. Pod hasłem „Muśnij sobie!” są w niej promowane musy owocowe Herbapol. W emitowanych spotach video, znana kulinarna ekspertka - Daria Ładocha, inspiruje do kreatywnego wykorzystania tych produktów.
BIZNES 2024-01-11

Stabilny rozwój w złożonej sytuacji rynkowej

Mimo wielu niekorzystnych uwarunkowań rynkowych i wyzwań, z którymi musiała się zmierzyć cała branża mięsna, w 2023 roku firma Sokołów utrzymała stabilny rozwój. Jego potwierdzeniem są m.in. osiągnięty wzrost przychodu ze sprzedaży, jak i znaczący poziom inwestycji.