Biuro prasowe

BIZNES 2021-03-04

Woodland Games podpisał umowę wydawniczą z Leonardo Interactive

Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, podpisał umowę ze znanym włoskim wydawcą – Leonardo Interactive.
BIZNES 2021-03-04

„Branża ANTYCOVID” walczy z wirusem. Mija rok od pierwszego zakażenia w Polsce

Dokładnie rok temu został potwierdzony pierwszy przypadek wirusa COVID-19 w Polsce. Pandemia miało poważny wpływ na gospodarkę, wiele branż nie może działać już tak jak wcześniej. Jednak część firm dostosowała się do nowych warunków. wyniku czego powstała tzw. "branża ANTYCOVID".
BIZNES 2021-03-04

Live Motion Games rozpoczyna Ofertę Publiczną Akcji o wartości 4,7 mln zł

Live Motion Games – producent gier wideo na PC, rozpoczyna Publiczną Ofertę Akcji o wartości 4,7 mln zł. Z emisji Nowych Akcji Spółka chce pozyskać 4 mln zł.
BIZNES 2021-03-04

SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”

Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
BIZNES 2021-03-04

Eesti Energia osiągnęła zysk netto w wysokości 19,3 mln EUR

Eesti Energia zwiększyła produkcję energii odnawialnej i osiągnęła zysk netto w wysokości 19,3 mln EUR
BIZNES 2021-03-04

Steve Allen będzie kierował globalną działalnością dnata

Grupa Emirates ogłosiła powołanie Steve'a Allena na stanowisko wiceprezesa wykonawczego dnata, wiodącego światowego dostawcy usług lotniczych.
BIZNES 2021-03-04

Emirates potwierdza swoje zaangażowanie w ochronę dzikiej przyrody i siedlisk

Z okazji Światowego Dnia Dzikiej Przyrody Grupa Emirates potwierdziła swoje wieloletnie zaangażowanie w ochronę dzikiej przyrody i siedlisk.
BIZNES 2021-03-04

Kto kupuje mieszkania w pandemii

Czy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupujących teraz dominuje? Kto decyduje się na zakup? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości dompress.pl
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-03

Diamant z nowym logo

Po 25 latach Diamant podejmuje decyzję o zmianie logo. Pod lupę wzięto m.in. czcionkę logotypu. Bez zmian pozostawiono charakterystyczne kolory marki: granat, czerwień i biel. Zmiany zostaną wdrożone niebawem na opakowania produktów oraz we wszystkich kanałach komunikacji.
BIZNES 2021-03-03

Fotowoltaika a opłata mocowa

Opłata mocowa weszła w życie z dniem 1 stycznia 2021 roku. Jak jednak wygląda świadomość konsumentów na temat nowej opłaty? Z czym się wiążą wzrosty opłat za energię oraz czy istnieje perspektywa aby uniknąć zwiększonych kosztów? Ekspert Alians OZE podpowiada.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej