Biuro prasowe

BIZNES 2018-10-29

Karta Kredytowa Standard Getin Banku na podium rankingu Money.pl

Karta Kredytowa Standard Getin Banku zajęła II miejsce w najnowszym rankingu portalu Money.pl.
czytaj więcej
Bankowość BIZNES 2018-10-29

1,2 miliarda stuzłotówek w obiegu

61 proc. dostępnych w Polsce banknotów to 100-złotówki – wynika z analizy BGŻOptima. Można byłoby za nie kupić 400 tys. mieszkań w Warszawie. Choć coraz częściej Polacy wybierają płatności elektroniczne to warto pamiętać o najciekawszych informacjach na temat polskiego złotego.
czytaj więcej
BIZNES 2018-10-25

Systemy otwartej bankowości szansą dla najlepszych specjalistów na rynku

W związku z dynamicznym rozwojem otwartej bankowości banki rywalizują na rynku z firmami informatycznymi o pozyskanie uzdolnionych programistów i projektantów. Istnieją trzy metody działania, które bank może uwzględnić w strategii pozyskiwania zespołu informatycznego.
czytaj więcej
BIZNES 2018-10-24

Nowe nadzieje mikroprzedsiębiorców.

Warunki kredytowe dla małych i średnich przedsiębiorstw w krajach OECD poprawiają się, jak wynika z najnowszego raportu Organizacji. Widać to po spadku oprocentowania i zmniejszającej się liczbie odrzuconych wniosków kredytowych.
czytaj więcej
BIZNES 2018-10-18

Krzysztof Bachta nowym wiceprezesem zarządu Alior Banku

Nowy wiceprezes Alior Banku Krzysztof Bachta to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sektorze finansowym, który odpowiadał za nadzór biznesowy nad segmentem bankowym w Grupie PZU oraz transakcje fuzji i przejęć, w tym za projekt nabycia akcji Banku Pekao SA.
czytaj więcej
BIZNES 2018-10-17

Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem

W tegorocznej edycji plebiscytu EFMA Distribution & Marketing Innovation Awards Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
czytaj więcej
BIZNES 2018-10-09

Sukces strategii Prostych Zasad Getin Banku

Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową i oparł ją na prostych zasadach. Celem nowej strategii było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji oraz dalsza budowa partnerskich relacji z Klientami.
czytaj więcej