Biuro prasowe
TXM zwiększa marżę handlową i redukuje koszty
Spółka TXM, zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych opublikowała sprawozdanie finansowe za 3 kwartały 2021 r.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-29
Plomby naklejkowe - uniwersalne i szybkie w użyciu, idealne w trudnych miejscach
Procesy logistyczne firm działających w branży retail, magazynowej i transportowej odbywają się na wielu obszarach, więc konieczność zabezpieczenia produktów, mienia i miejsc, jak i właściwe oznaczenie towarów, wymagają różnorodnych zabezpieczeń.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-29
Zakupy online kosztują - czasem nie tylko pieniądze, ale i dane osobowe
Przełom listopada i grudnia to czas największych promocji i zakupowej gorączki. Po Black Friday kolejne okazje pojawiają się w Cyber Monday i w Dzień Darmowej Dostawy. Ale korzystając z wyjątkowych zniżek warto zadbać także o bezpieczeństwo swoich zakupów.
BIZNES
2021-11-25
Instytut Staszica: Wyższa akcyza zaszkodzi polskiemu rolnictwu
Podniesienie akcyzy na wyroby alkoholowe i tytoniowe osłabi konkurencyjność polskich producentów i zaszkodzi rolnikom dostarczającym surowce do ich wytworzenia. Takie wnioski płyną ze stanowiska Instytutu Staszica, który odniósł się do planowanych przez rząd zmian.
BIZNES
2021-11-25
Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców
Sklepów Żabka przybywa, regularnie rośnie też liczba osób decydujących się na współpracę z Żabką w ramach umowy franczyzowej. Aktualnie sieć w całej Polsce poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną.
BIZNES
2021-11-25
Co zmniejsza satysfakcję z zakupów w trakcie Black Friday
towary o wartości ponad 120 milionów złotych, które zostaną sprzedane Polakom w trakcie Black Friday i Cyber Monday, zostaną uszkodzone – tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie dostawcy przyjaznych środowisku opakowań DS Smith.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-24
Czy zatory płatnicze zepsują sklepom Black Friday?
Aby zebrać zakupowe żniwa, e-handlowcy muszą najpierw zainwestować m.in. w reklamę czy zatowarowanie. W tym roku potężną kulą u nogi mogą jednak okazać się braki w budżecie sklepów
BIZNES
2021-11-23
80% konsumentów rezygnuje z usług sprzedawców po trzech złych doświadczeniach
Wyniki raportu Salesforce Connected Shoppers pokazują, że w miarę jak zaciera się granica między fizycznymi a cyfrowymi punktami kontaktu, klienci oczekują od marek i sprzedawców, że ci będą grać według ich zasad
BIZNES
2021-11-22
Przed nami Black Friday i Cyber Monday. Na co zapolują Polacy?
*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll
BIZNES
2021-11-22
Black Friday coraz bliżej – jak kształtują się konsumenckie nastroje?
Największe święto handlu, przypadające w tym roku 26 listopada na stałe wpisało się w kalendarz Polaków. Zakupy w tym czasie zaplanowało 68% konsumentów, a 25% wciąż rozważa skorzystanie z nadchodzących promocji.