Biuro prasowe
BIZNES
2021-11-09
INTERSPORT zwiększa zasięg
INTERSPORT Polska S.A. rozszerza sieć swoich lokalizacji – nowy sklep będzie mieścił się w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze.
BIZNES
2021-11-08
Grupa CDRL opublikowała wstępne wyniki finansowe za III kwartał 2021 r
Grupa CDRL, wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, opublikowała wstępne wyniki finansowe za III kwartał 2021 r.
BIZNES
2021-11-05
Żabka zapewnia dodatkowy bonus finansowy na dobry start
Od 1 listopada br. wszyscy nowi franczyzobiorcy sieci Żabka zyskują dodatkowe 10 tys. zł bonusu finansowego z okazji otwarcia ich placówki.
BIZNES
2021-11-04
TIM Mikołajów 2021 – przekazujemy MOC już po raz drugi
TIM zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych dla swoich klientów. W zamian organizuje świąteczną akcję charytatywną TIM Mikołajów. W tym roku do 17 beneficjentów akcji trafi wsparcie o łącznej wartości ponad 300 000 zł.
Źródło informacji: TIM SA
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-03
Przedsiębiorcy są zgodni co do Black Friday
Według wyników badania zrealizowanego przez Tpay, z okazji Black Friday najwięcej sprzedawców planuje w swoich sklepach obniżki cen do 30 proc.
BIZNES
2021-11-02
Aż 26% Polaków kupuje kosmetyki naturalne w przy okazji zakupów kosmetycznych
Chociaż pandemia sparaliżowała częściowo handel stacjonarny, nie zaszkodziła ona segmentowi kosmetyków naturalnych, który wzrósł w 2020 r. w tempie kilkukrotnie wyższym niż cały rynek kosmetyczny ogółem.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-29
Dyniowe atrakcje w Centrum Korona
W centrum pojawią się trzy instaspoty, przy których będzie można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia, a w sobotę spotkać znanych TikTokerów! Odbędą się też warsztaty robienia dyniowych lampionów.
Źródło informacji: Valkea Media
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-28
Obiekty handlowe coraz bardziej zielone
Komentarz Agnieszki Piekarskiej, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers, na temat proekologicznych rozwiązań w obiektach handlowych.
BIZNES
2021-10-27
Już co 10. Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online
Większość, czyli 60 proc., internetowych konsumentów w Polsce robi tą drogą zakupy kilka razy w miesiącu, jak wynika z nowego raportu polskiej firmy Advox „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie.