Biuro prasowe
BIZNES
2020-04-23
Destylarnia Belvedere z Żyrardowa przekazała 28 000 litrów spirytusu
Firma przekazała nieodpłatnie 28 000 litrów spirytusu 96 proc., z którego zostanie wyprodukowane 40 000 litrów płynu do dezynfekcji o zawartości alkoholu 72 proc. Produkt, który powstanie we współpracy z fabryką Michelin w Olsztynie, w połowie maja trafi do ponad 200 placówek
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-22
Bricomarché otworzyło kolejny supermarket w Polsce
Otwarcie pierwszego sklepu Bricomarché w Staszowie odbyło się 22 kwietnia. Jest to 4. supermarket operujący pod tym szyldem w województwie świętokrzyskim oraz 166. w Polsce.
BIZNES
2020-04-20
INTERMARCHÉ ROZWIJA USŁUGĘ E-COMMERCE
Grupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w 4 kolejnych lokalizacjach. Od kwietnia z rozwiązania mogą dodatkowo korzystać mieszkańcy: Torunia, Bukowna oraz Gostynia. Natomiast mieszkańcy Śremu zyskali drugi punkt w mieście, w którym realizowana jest ta usługa.
INTERMARCHÉ W TROSCE O ZDROWIE KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW
Dezynfekowanie wózków, koszyków, PIN-padów i taśm kasowych, a także praca zdalna dla pracowników biurowych to tylko kilka spośród działań ochronnych, jakie podjęli Muszkieterowie, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników Intermarché.
BIZNES
2020-04-17
Plac Unii wspiera szpitale w Warszawie
Kompleks biurowo-handlowy Plac Unii zaangażowany jest również w kilkutygodniową akcję #property4heroes, codziennie dostarczając ciepłe posiłki dla personelu placówek i szpitali medycznych w Warszawie. Dania przygotowywane są przez najemców gastronomicznych.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-17
Wawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
16 kwietnia 2020 roku odbyła się premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”. W tegorocznej, już 18 edycji Publikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło firmę Wawel za realizowanie godnych polecenia praktyk w aż 3 kategoriach.
#ZostańWDomu - PSH Lewiatan propaguje odpowiedzialną postawę społeczną
Sieć Lewiatan zachęca swoich klientów do odpowiedzialnego zachowania w sytuacji pandemii koronawirusa. Pod hasztagiem #ZostańWDomu przekonuje, że ten czas można spędzić kreatywnie i bezpiecznie.
BIZNES
2020-04-15
Koronawirus silnie uderzy w rynek artykułów nieżywnościowych
Zamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci nie wychodzący bez potrzeby z domów oraz widmo kryzysu nadciągającego nad Polskę – te wszystkie czynniki negatywnie odbiją się na dynamice sprzedaży detalicznej artykułów nieżywnościowych.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-14
COVID-19: wpływ na rynek artykułów kosmetycznych
Zamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci ograniczający wyjścia z domów oraz widmo kryzysu nadciągającego nad Polskę – te czynniki negatywnie odbiją się na dynamice sprzedaży detalicznej artykułów kosmetycznych w 2020 roku.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-14
Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 roku
Cztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonalizacja, optymalizacja, wartości i cyfryzacja.
Źródło informacji: Communication
czytaj więcej