Biuro prasowe
BIZNES
2020-01-31
Endo: W 2020 roku branżę dziecięcą czeka dalszy wzrost
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze e-commerce.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-31
ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCI
Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
BIZNES
2020-01-31
Na dobry nastrój tylko Przysmak Studencki od Wawel!
Marka Wawel wprowadziła w ostatnim czasie do swojego portfolio zupełną nowość -pyszną czekoladę Przysmak Studencki w dwóch odsłonach: mlecznej i gorzkiej. Obie z dużą zawartością wyśmienitych dodatków: orzeszków arachidowych, rodzynek oraz galaretek.
Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.
BIZNES
2020-01-24
Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci
Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
Wirtualne bliźniaki, ograniczanie emisji i ekspresowe dostawy
Rozwój sztucznej inteligencji, zmiany klimatyczne i nowe konteksty zakupowe – to wyzwania, które handel online prezentuje sprzedawcom na początku 2020 roku. Jednocześnie pole do rozwoju jest spore, a nagrodą – udział w rosnącym rynku e-commerce.
BIZNES
2020-01-21
Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje
Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje
BIZNES
2020-01-21
Słodko Zdrowo już otwarte w Placu Unii
Do grona najemców Centrum Handlowego Plac Unii dołączył nowy koncept Słodko Zdrowo. Marka stawia na naturalne i zdrowe desery oraz przekąski. Propozycje z menu kawiarni uzupełniają bogatą ofertę gastronomiczną Centrum Handlowego.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-21
Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostów
Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-20
Światowy retail traci rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach – jaki koszt ponoszą
Wszystkie towary sprzedawane od 1 listopada do końca grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całkowitej rocznej sprzedaży detalistów. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na całym świecie tracą rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach