Biuro prasowe

BIZNES 2020-01-31

Endo: W 2020 roku branżę dziecięcą czeka dalszy wzrost

Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze e-commerce.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-31

ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCI

Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
BIZNES 2020-01-31

Na dobry nastrój tylko Przysmak Studencki od Wawel!

Marka Wawel wprowadziła w ostatnim czasie do swojego portfolio zupełną nowość -pyszną czekoladę Przysmak Studencki w dwóch odsłonach: mlecznej i gorzkiej. Obie z dużą zawartością wyśmienitych dodatków: orzeszków arachidowych, rodzynek oraz galaretek.
Handel BIZNES 2020-01-30

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.
BIZNES 2020-01-24

Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci

Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
Handel BIZNES 2020-01-24

Wirtualne bliźniaki, ograniczanie emisji i ekspresowe dostawy

Rozwój sztucznej inteligencji, zmiany klimatyczne i nowe konteksty zakupowe – to wyzwania, które handel online prezentuje sprzedawcom na początku 2020 roku. Jednocześnie pole do rozwoju jest spore, a nagrodą – udział w rosnącym rynku e-commerce.
BIZNES 2020-01-21

Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje

Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje
BIZNES 2020-01-21

Słodko Zdrowo już otwarte w Placu Unii

Do grona najemców Centrum Handlowego Plac Unii dołączył nowy koncept Słodko Zdrowo. Marka stawia na naturalne i zdrowe desery oraz przekąski. Propozycje z menu kawiarni uzupełniają bogatą ofertę gastronomiczną Centrum Handlowego.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-21

Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostów

Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-20

Światowy retail traci rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach – jaki koszt ponoszą

Wszystkie towary sprzedawane od 1 listopada do końca grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całkowitej rocznej sprzedaży detalistów. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na całym świecie tracą rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach