Biuro prasowe
BIZNES
2020-01-16
Język nowej generacji
Najstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią? Co warunkuje ich decyzje zakupowe? Przed tymi pytaniami stają właśnie marki, które chciałby dotrzeć do serc (i portfeli) nowej, grupy potencjalnych klientów.
BIZNES
2020-01-10
Avenida z pierwszym w Poznaniu sklepem Action
W Avenidzie został otwarty pierwszy w Poznaniu sklep Action.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-08
Agora Bytom podsumowuje rok
Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne
i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Spania i Greenpoint.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-08
Vis à Vis Łódź z nowym najemcą spożywczym
Grono najemców pasażu handlowego Vis à Vis Łódź powiększy się o operatora spożywczego. Grupa Capital Park podpisała umowę na wynajem ponad 2.000 mkw. powierzchni z siecią Lidl Polska. W sklepie znajdą się artykuły spożywcze, gospodarstwa domowego oraz przemysłowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-08
Rynek produktów marek własnych czeka spowolnienie
W 2019 r. wartość rynku handlu detalicznego produktami marek własnych w Polsce wzrośnie aż o 6,6% m.in. dzięki programom socjalnym wprowadzanym przez rząd, czy zmianom postrzegania marek własnych.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-07
Ożywienie rosyjskiego rynku detalicznego postępuje w umiarkowanym tempie
W 2018 r. wartość handlu detalicznego w Rosji wzrosła nominalnie jedynie o 4,3%, rok do roku, po ponad 5% ekspansji rok wcześniej. Niższa dynamika wzrostu wynikała przede wszystkim z wyraźnego złagodzenia wskaźnika CPI, który w 2018 r. zanotował rekordowo niską średnią roczną.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-07
Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handel
Rynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej