Biuro prasowe
BIZNES
2024-01-15
Marka Wawel z nową platformą komunikacyjną Level Wawel
„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.
BIZNES
2024-01-15
Jak zabezpieczać sklepy przed wardrobingiem?
W pierwszych tygodniach stycznia liczba zwracanych towarów wzrasta o niemal 40%. To efekt kumulacji zakupów w okresie świątecznym i poprzedzającym go, kiedy takie okazje, jak Black Friday czy Cyber Monday, przeradzają się często w promocyjne tygodnie
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2024-01-15
W aplikacji Żappka możesz odebrać 3 miesiące Spotify Premium za darmo
Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których unikatowe oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka w specjalnej sekcji „Wszystko za żappsy”, dołączyło Spotify.
BIZNES
2024-01-12
Żabka wkracza do świata Fortnite
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite.
BIZNES
2024-01-11
Nowa odsłona oferty „Głodny?” z osobną linią produktów w 100% roślinnych
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie.
BIZNES
2024-01-10
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe i SoMe
Zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost zakupów dokonywanych pod wpływem sztucznej inteligencji – takie wnioski płyną na podstawie analizy danych Salesforce zebranych na podstawie analizy aktywności cyfrowej ponad 1,5 miliarda kupujących
BIZNES
2024-01-10
Żabka ponownie gra z WOŚP! Do wsparcia 32. Finału zachęcać będzie też Żabu
Żabka już kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab – 8 stycznia br. ruszyła zbiórka w ponad 10000 sklepów sieci.
BIZNES
2024-01-04
SwipBox i Peak Technologies wznoszą usługę „click&collect” na nowy poziom
Nowe rozwiązanie „click&collect” (ang. „kliknij i odbierz”), za którym stoją SwipBox i Peak Technologies, może zrewolucjonizować zakupy bezcłowe.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2024-01-03
Grupa Packeta zmienia właściciela.
Konsorcjum inwestorów finansowych i prywatnych stanie się nowymi właścicielami Grupy Packeta w 2024 roku.
Lidl Polska po raz 15. wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!
To już 15. raz, gdy Lidl Polska wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem 32. Finału WOŚP jest zbiórka funduszy na zakup sprzętu umożliwiającego diagnozowanie, monitorowanie i rehabilitację chorób płuc u dzieci i dorosłych.