Biuro prasowe

Handel BIZNES 2022-12-02

Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce

Nowa kampania Klarny „Najlepszy prezent – więcej czasu” promuje usługę Klarny “Zapłać za 30 dni” dostępną w sklepach internetowych. W działaniach marketingowych bierze udział 10 partnerów Klarny m.in: Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora.
BIZNES 2022-12-02

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022

Nagrody dla Atrium w konkursie PRCH Retail Awards 2022! Wyróżniono dwie kreatywne i efektywnekampanie!
BIZNES 2022-12-01

Pepco otwiera swój trzytysięczny sklep w Europie

Pepco otwiera swój trzytysięczny sklep w Europie
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-30

Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja z… ananasem w tle

Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-30

Koniec roku – najlepszy moment na zagraniczną ekspansję

​­­­­­Ostatnie miesiące roku to wyjątkowo intensywny czas dla całej branży e-commerce
BIZNES 2022-11-30

Firma Sage wchodzi do Polski

Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy
BIZNES 2022-11-30

Marketingowy potencjał koperty

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, to jeden z jego segmentów może pochwalić się wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych.
BIZNES 2022-11-29

Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej porusza kwestię zachowań konsumentów oraz sposobu w jaki dokonują zakupów.
BIZNES 2022-11-29

Zaskoczenie w Shopping Index Q3 –gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje

Region Europy Środkowej i Wschodniej zachowuje się inaczej, niż reszta świata. Handel elektroniczny w Europie Wschodniej wzrósł w III kwartale o 6%, a liczba zamówień wzrosła o 17%, podczas gdy na całym świecie sprzedaż spada.
BIZNES 2022-11-29

Handel przywiązuje wagę do zwiększania obrotów, ale ciążą mu długi

Handel mierzy się z brakami produktów na półkach, wyższymi stawkami za transport oraz inflacją, której konsekwencją są rosnące koszty utrzymania sklepów. Częściowo przekłada się to na sytuację finansową firm handlowych, których zadłużenie dotąd malało.