Biuro prasowe
BIZNES
2022-11-23
Black Dog w Black Friday – czarna przekąska w ofercie Żabki
Już tylko kilka dni pozostało do Black Friday. Z tej okazji Żabka przygotowała limitowaną wersję hot doga. To Black Dog. Czarny hot dog będzie zawierał czarną bułkę, czarnego kabanosa z dodatkiem dziczyzny i specjalny czarny sos.
BIZNES
2022-11-22
Black Week: mniejsze promocje i optymizm e-sprzedawców
Black Week: mniejsze promocje i optymizm e-sprzedawców
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-22
ODRZAŃSKIE OGRODY Z BOGATSZĄ OFERTĄ PRZED ŚWIĘTAMI
Galeria Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu, rozszerza ofertę przed zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Swoją przestrzeń powiększył Reserved, a uroczyste otwarcie w minioną sobotę miał sklep należący do Action.
BIZNES
2022-11-21
Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę
Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-21
Jaki będzie tegoroczny Cyber Week oraz Black Friday? Co potanieje najbardziej?
Najlepszym dniem na zakup zabawek i elektroniki będzie prawdopodobnie Cyber Monday, a najlepszymi dniami na zakup odzieży i sprzętu sportowego będzie Czarny Piątek, a w USA także Święto Dziękczynienia.
BIZNES
2022-11-21
Foodtech Lab – program akceleracyjny Grupy Żabka
Innowacyjne produkty spożywcze, alternatywne źródła białka czy rozwiązania wspierające recykling i wielokrotne użycie. To tylko niektóre z obszarów programu akceleracyjnego Foodtech Lab, uruchomionego przez Grupę Żabka. Rekrutacja trwa do 30 listopada.
BIZNES
2022-11-21
Zmiany wartości koszyka zakupowego dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
Inflacja, wzrost cen energii oraz zaburzone łańcuchy dostaw wpływają na koszty produkcji w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
BIZNES
2022-11-16
Żabka Eko Smart – czyste powietrze dla Łodzi
Drugi w Polsce sklep łączący ekologię z technologią już otwarty dla klientów.
BIZNES
2022-11-15
Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella
Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci
z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut.
BIZNES
2022-11-15
Grupa Modne Zakupy podsumowuje III kwartał
Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce, podsumowuje wyniki po III kwartale.