Biuro prasowe

BIZNES 2022-11-21

Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę

Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-21

Jaki będzie tegoroczny Cyber Week oraz Black Friday? Co potanieje najbardziej?

Najlepszym dniem na zakup zabawek i elektroniki będzie prawdopodobnie Cyber Monday, a najlepszymi dniami na zakup odzieży i sprzętu sportowego będzie Czarny Piątek, a w USA także Święto Dziękczynienia.
BIZNES 2022-11-21

Foodtech Lab – program akceleracyjny Grupy Żabka

Innowacyjne produkty spożywcze, alternatywne źródła białka czy rozwiązania wspierające recykling i wielokrotne użycie. To tylko niektóre z obszarów programu akceleracyjnego Foodtech Lab, uruchomionego przez Grupę Żabka. Rekrutacja trwa do 30 listopada.
BIZNES 2022-11-21

Zmiany wartości koszyka zakupowego dóbr szybko zbywalnych (FMCG)

Inflacja, wzrost cen energii oraz zaburzone łańcuchy dostaw wpływają na koszty produkcji w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
BIZNES 2022-11-16

Żabka Eko Smart – czyste powietrze dla Łodzi

Drugi w Polsce sklep łączący ekologię z technologią już otwarty dla klientów.
BIZNES 2022-11-15

Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella

Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut.
BIZNES 2022-11-15

Grupa Modne Zakupy podsumowuje III kwartał

Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce, podsumowuje wyniki po III kwartale.
BIZNES 2022-11-14

Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
BIZNES 2022-11-14

Nowa odsłona raportu Salesforce State of Marketing

86 proc. polskich specjalistów ds. marketingu twierdzi, że ich praca generuje obecnie większą wartość niż rok temu, co oznacza wzrost o 25 punktów procentowych w stosunku do poprzedniego roku