Biuro prasowe

BIZNES 2022-11-23

Black Dog w Black Friday – czarna przekąska w ofercie Żabki

Już tylko kilka dni pozostało do Black Friday. Z tej okazji Żabka przygotowała limitowaną wersję hot doga. To Black Dog. Czarny hot dog będzie zawierał czarną bułkę, czarnego kabanosa z dodatkiem dziczyzny i specjalny czarny sos.
BIZNES 2022-11-22

Black Week: mniejsze promocje i optymizm e-sprzedawców

Black Week: mniejsze promocje i optymizm e-sprzedawców
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-22

ODRZAŃSKIE OGRODY Z BOGATSZĄ OFERTĄ PRZED ŚWIĘTAMI

Galeria Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu, rozszerza ofertę przed zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Swoją przestrzeń powiększył Reserved, a uroczyste otwarcie w minioną sobotę miał sklep należący do Action.
BIZNES 2022-11-21

Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę

Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-21

Jaki będzie tegoroczny Cyber Week oraz Black Friday? Co potanieje najbardziej?

Najlepszym dniem na zakup zabawek i elektroniki będzie prawdopodobnie Cyber Monday, a najlepszymi dniami na zakup odzieży i sprzętu sportowego będzie Czarny Piątek, a w USA także Święto Dziękczynienia.
BIZNES 2022-11-21

Foodtech Lab – program akceleracyjny Grupy Żabka

Innowacyjne produkty spożywcze, alternatywne źródła białka czy rozwiązania wspierające recykling i wielokrotne użycie. To tylko niektóre z obszarów programu akceleracyjnego Foodtech Lab, uruchomionego przez Grupę Żabka. Rekrutacja trwa do 30 listopada.
BIZNES 2022-11-21

Zmiany wartości koszyka zakupowego dóbr szybko zbywalnych (FMCG)

Inflacja, wzrost cen energii oraz zaburzone łańcuchy dostaw wpływają na koszty produkcji w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
BIZNES 2022-11-16

Żabka Eko Smart – czyste powietrze dla Łodzi

Drugi w Polsce sklep łączący ekologię z technologią już otwarty dla klientów.
BIZNES 2022-11-15

Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella

Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut.
BIZNES 2022-11-15

Grupa Modne Zakupy podsumowuje III kwartał

Grupa Modne Zakupy S.A. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce, podsumowuje wyniki po III kwartale.