Biuro prasowe

Handel BIZNES 2022-10-26

Primavera Parfum: 3000 paczek dziennie opuszcza magazyn

Działająca w branży kosmetycznej oraz około-kosmetycznej firma Primavera Parfum korzysta ze wzrostów w segmencie e-commerce i nowego centrum logistycznego.
BIZNES 2022-10-26

Polski deficyt handlowy w 2022 r. może sięgnąć nawet 80 mld zł

Wojna za wschodnią granicą spowodowała przetasowanie w pierwszej dziesiątce najważniejszych kierunków eksportu. Zmiany nie ominęły też bilansu handlowego. Szala salda przechyliła się na stronę importu. Według prognoz AKCENTY, na koniec roku różnica może sięgnąć 70-80 mld zł.
BIZNES 2022-10-26

Miraculum umacnia eksport

Kosmetyki notowanej na rynku głównym GPW firmy Miraculum dostępne są obecnie na 41 rynkach.
BIZNES 2022-10-25

Kolejne wyzwanie kupon WOW! w Kauflandzie – kupując owoce, można zyskać 25 zł w

Jesień to pora roku, kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o swoje zdrowie oraz odpowiednią dietę. Z tej okazji Kaufland przygotował dla klientów owocowe wyzwanie, w którym za czterokrotny zakup owoców można zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.
BIZNES 2022-10-25

Badanie Grupy Muszkieterów: Inflacja wpływa na częstotliwość zakupów online

Według wyników tegorocznej edycji badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Muszkieterów, zarządzającej sieciami Intermarché i Bricomarché, rosnąca inflacja wpływa na częstotliwość zakupów internetowych.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-25

Sescom realizuje usługi Facility Management dla North Fish w Londynie

Sescom, spółka technologiczna działająca w obszarze usług Facility Management realizuje kontrakty z brandami działającymi na terenie całej Europy.
BIZNES 2022-10-25

Mazurska Manufaktura SA: Sezon letni należy ocenić pozytywnie

Sezon letni, kluczowy z punktu widzenia sektora alkoholowego, zarządzający Mazurską Manufakturą podsumowują bardzo pozytywnie.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-20

Dealz rośnie w siłę i planuje podwojenie liczby swoich sklepów w Polsce!

Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Na początku przyszłego roku Dealz planuje również otwarcie w Polsce Centrum Dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-20

Dealz rośnie w siłę i planuje podwojenie liczby swoich sklepów w Polsce!

Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Na początku przyszłego roku Dealz planuje również otwarcie w Polsce Centrum Dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-20

20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki

Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym 20. edycji wydarzenia.