Biuro prasowe

BIZNES 2022-11-14

Outsourcing sprzedaży – antykryzysowy trend dla branży FMCG

Wzrost inflacji, która na produktach FMCG osiągnęła rekordowe 30 proc. , idzie w parze z przewartościowaniem wyborów konsumentów. 60 proc. Polaków zaczęło już oszczędzać na jedzeniu . 32 proc. rodaków jest przygotowanych na to, że „chudsze” lata nie skończą się w przyszłym roku.
BIZNES 2022-11-08

Zalando wspiera kobiety oraz oferuje asortyment dla osób z niepełnosprawnościami

Raport na temat różnorodności i inkluzywności wykazuje postępy Zalando w zakresie włączenia społecznego. Zalando zwiększyło udział kobiet na stanowiskach kierowniczych. Zalando pierwszą w Europie platformą multibrandową z szerokim asortymentem dla osób z niepełnosprawnościami.
BIZNES 2022-11-08

DHL wprowadza własne automaty paczkowe

DHL wprowadza własne automaty paczkowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-08

Supermarket online delio wprowadza obszar dostawy na rano

Supermarket online delio wystartował z nowym modelem dostaw, dzięki któremu usługa zacznie docierać do klientów nieobjętych dotychczasowym obszarem dostawy nawet w godzinę.
Źródło informacji: Publicis Consultants
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-08

Lidl Polska promuje energooszczędność - trwa promocja na żarówki LED 2+1 za 1 gr

Chcąc pomóc klientom w utrzymaniu rachunków w ryzach, Lidl Polska wprowadza specjalną promocję: od poniedziałku do środy, 7-9 listopada, klienci sklepów stacjonarnych kupią żarówki LED w ofercie „2+1 za 1 grosz”.
Handel BIZNES 2022-11-07

Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje

Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku zachodnim.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-04

Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano… 24/7, bez kas i bez kolejek

Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”.
BIZNES 2022-11-03

SwipBox wprowadza ekologiczny koncept elektronicznych etykiet

SwipBox, jako firma odpowiedzialna społecznie, w reakcji na zachodzące zmiany klimatyczne wdraża inteligentne etykiety elektroniczne dla przesyłek.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-02

Przez inflację rezygnujemy z zakupu ulubionych marek?

Konsumenci najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking Popularności Marek FMCG 2022 od Listonic.
BIZNES 2022-11-02

Inflacja coraz bardziej napędza kradzieże sklepowe: jak ochronić zyski sklepów?

Analitycy handlu detalicznego poinformowali, że liczba zorganizowanych kradzieży już rośnie, a „pokusa kradzieży w sklepach prawdopodobnie wzrośnie” . Takie tendencje zostały także odnotowane przy poprzednich kryzysach lub okresach spowolnienia gospodarczego