Biuro prasowe
BIZNES
2022-11-14
Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
BIZNES
2022-11-14
Nowa odsłona raportu Salesforce State of Marketing
86 proc. polskich specjalistów ds. marketingu twierdzi, że ich praca generuje obecnie większą wartość niż rok temu, co oznacza wzrost o 25 punktów procentowych w stosunku do poprzedniego roku
BIZNES
2022-11-14
Black Friday i Cyber Monday – nadchodzi czas dla łowców okazji
*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll
BIZNES
2022-11-14
Outsourcing sprzedaży – antykryzysowy trend dla branży FMCG
Wzrost inflacji, która na produktach FMCG osiągnęła rekordowe 30 proc. , idzie w parze z przewartościowaniem wyborów konsumentów. 60 proc. Polaków zaczęło już oszczędzać na jedzeniu . 32 proc. rodaków jest przygotowanych na to, że „chudsze” lata nie skończą się w przyszłym roku.
BIZNES
2022-11-08
Zalando wspiera kobiety oraz oferuje asortyment dla osób z niepełnosprawnościami
Raport na temat różnorodności i inkluzywności wykazuje postępy Zalando w zakresie włączenia społecznego.
Zalando zwiększyło udział kobiet na stanowiskach kierowniczych.
Zalando pierwszą w Europie platformą multibrandową z szerokim asortymentem dla osób z niepełnosprawnościami.
BIZNES
2022-11-08
DHL wprowadza własne automaty paczkowe
DHL wprowadza własne automaty paczkowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-08
Supermarket online delio wprowadza obszar dostawy na rano
Supermarket online delio wystartował z nowym modelem dostaw, dzięki któremu usługa zacznie docierać do klientów nieobjętych dotychczasowym obszarem dostawy nawet w godzinę.
Źródło informacji: Publicis Consultants
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-08
Lidl Polska promuje energooszczędność - trwa promocja na żarówki LED 2+1 za 1 gr
Chcąc pomóc klientom w utrzymaniu rachunków w ryzach, Lidl Polska wprowadza specjalną promocję: od poniedziałku do środy, 7-9 listopada, klienci sklepów stacjonarnych kupią żarówki LED w ofercie „2+1 za 1 grosz”.
Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje
Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku zachodnim.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-04
Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano… 24/7, bez kas i bez kolejek
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”.