Biuro prasowe
BIZNES
2021-11-19
Nowości na bazie superfoods – chipsy Crunlight z soczewicy i ciecierzycy
Marka Crunlight prezentuje nowe warianty chipsów: Crunlight Soczewica Chips z solą morską oraz Crunlight Ciecierzyca Chips o smaku pomidora i bazylii. Produkty powstały na bazie superfoods, mają niską zawartość tłuszczu. Idealnie sprawdzą się jako przekąska, również dla wegan.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-17
Efektywna troska o skórę dojrzałą - naturalna pielęgnacja z Herbapol Polana
Skóra dojrzała doskonale wie, czego potrzebuje. Najważniejsze w jej pielęgnacji są dobór skutecznych, a zarazem łagodnych kosmetyków, a także systematyczność. Pomocny może okazać się przewodnik po pielęgnacji skóry dojrzałej z Herbapol Polana.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-16
Maxi Zoo otworzy się w Supersamie
Maxi Zoo, największa w Europie sieć specjalistycznych sklepów z artykułami dla zwierząt, pojawi się w katowickim Supersamie. Otwarcie lokalu zaplanowane jest na 17 listopada 2021 r.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-16
Zestawy Herbapol Polana - idealny prezent na Święta!
Grudzień to czas w roku, w którym myślimy o upominkach dla najbliższych. Z tej okazji Herbapol Polana prezentuje dwie świąteczne wersje zestawów, które stworzą kompleksową, skuteczną pielęgnację - Nawilżającą oraz Odmładzającą.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-16
#przytulTYGRYSKA – konkurs konsumencki dla całej rodziny
Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów wielki konkurs #przytulTygryska. Zadaniem uczestników jest przygotowanie wesołego zdjęcia w aplikacji Tygryski z naklejką Tygryska. Co tydzień jury konkursu wskazuje 51 laureatów nagród.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-16
Konsumenci kupują w sieci „z drugiej ręki”
Przez ostatnie dwa lata mieliśmy okazję obserwować znaczące zwiększenie popytu na zakupy w sieci, do czego przyczyniły się ograniczenia w tradycyjnym handlu oraz wzmożona potrzeba bezpieczeństwa
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-15
Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową
Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-10
Smart home coraz bardziej popularny
Z przeprowadzonych na zlecenie firmy Somfy badań wynika, że 40 proc. ankietowanych posiada urządzenia lub systemy, które można uznać za elementy smart home. Z kolei blisko ¾ badanych ponownie zdecydowałoby się na smart home, gdyby mieli teraz kupić nowe mieszkanie lub dom.
czytaj więcej
Allegro liderem segmentu marketplace
Polacy polubili zakupy online – tegoroczna edycja badania „Allegro, Amazon i rozwój marketplace” przeprowadzonego przez agencję Inquiry potwierdza, że konsumenci coraz chętniej decydują się na internetowe transakcje, ale też mają coraz większe wymagania.
czytaj więcej
BIZNES
2021-11-02
Płatności odroczone coraz bardziej popularne
Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wprowadzanie tzw. płatności odroczonych, opartych na zasadzie „kup teraz, zapłać później”. To spore ułatwienie dla konsumentów, które stwarza większe możliwości zakupowe.
czytaj więcej