Biuro prasowe

BIZNES 2021-11-15

Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową

Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-10

Smart home coraz bardziej popularny

Z przeprowadzonych na zlecenie firmy Somfy badań wynika, że 40 proc. ankietowanych posiada urządzenia lub systemy, które można uznać za elementy smart home. Z kolei blisko ¾ badanych ponownie zdecydowałoby się na smart home, gdyby mieli teraz kupić nowe mieszkanie lub dom.
czytaj więcej
Konsument BIZNES 2021-11-02

Allegro liderem segmentu marketplace

Polacy polubili zakupy online – tegoroczna edycja badania „Allegro, Amazon i rozwój marketplace” przeprowadzonego przez agencję Inquiry potwierdza, że konsumenci coraz chętniej decydują się na internetowe transakcje, ale też mają coraz większe wymagania.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-02

Płatności odroczone coraz bardziej popularne

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wprowadzanie tzw. płatności odroczonych, opartych na zasadzie „kup teraz, zapłać później”. To spore ułatwienie dla konsumentów, które stwarza większe możliwości zakupowe.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-26

Agencja Mint Media zajmie się komunikacją nowej marki viGO!

Agencja Mint Media wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji marki viGO! w mediach społecznościowych. Firma będzie odpowiadała za działania brandu na Facebooku i Instagramie.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-20

SuperMenu Anny Lewandowskiej wyznacza nowe standardy w branży cateringów

Rynek cateringów dietetycznych dynamicznie rośnie i zwiększył swoją wartość dwukrotnie w porównaniu do 2019 roku. Obecnie wyceniany jest na 2 miliardy złotych. W 2020 roku na popularność firm z tego sektora najmocniej wpłynęła rosnąca świadomość Polaków w zakresie zdrowia.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-18

PEPCO umożliwia zakupy produktów przez internet

Od października produkty PEPCO dostępne są również przez internet, na ośmiu najpopularniejszych platformach zakupowych w Polsce. To odpowiedź znanej sieci sklepów na oczekiwania klientów, dla których otwierają się nowe możliwości zakupowe.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-18

Lechendy wchodzą w EKO! Rusza 2. edycja quizu Lecha

Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-15

Równowaga zaczyna się w domu, czyli najnowszy Raport IKEA Życie w Domu 2021

Charakter IKEA kształtuje fascynacja życiem w domu. Każdego roku prosimy tysiące osób, aby podzieliły się z nami swoimi przemyśleniami i odczuciami na temat własnego miejsca zamieszkania.
czytaj więcej
BIZNES 2021-10-13

Kolory dachówek w barwach jesieni nadal zachwycają

Choć czerń i jej odcienie zagwarantowały sobie silną pozycję na polskich dachach, to warto zwrócić uwagę na szlachetne, tradycyjne odcienie dachówek w kolorach jesieni.
czytaj więcej