Biuro prasowe
BIZNES
2024-07-02
Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r.
BIZNES
2024-06-20
„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
W sobotę, 22 czerwca br., na terenie Służewskiego Domu Kultury odbędzie się "Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską".
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2024-06-13
Człowiek jako psyche i physis - AOKZ w Warszawie
Do 15 czerwca w holu głównym Giełdy Papierów Wartościowych można odwiedzać wyjątkową wystawę „Człowiek”. To projekt galerii sztuki współczesnej AOKZ z Łodzi, podejmujący dialog o ludzkiej kondycji.
BIZNES
2024-06-12
Ptaszek Staszek ćwierka o zrównoważonym rozwoju w MOK
W Miejskim Ośrodku Kultury w Szczecinie odbędzie się nietypowa wystawa.
BIZNES
2024-06-04
Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers.
Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia! Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku".
BIZNES
2024-05-28
Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!
Portfolio bezcukrowych gum Orbit® niedawno powiększyło się o niezwykłą propozycję nie tylko dla najmłodszych, ale również dla tych, którzy chcą poczuć smak dzieciństwa! Kultowa wersja gumy Orbit® For Kids jest dostępna teraz w nowym formacie miękkich kosteczek.
BIZNES
2024-05-17
Mazda na festiwalu Homo Faber 2024
Mazda z dumą dołącza do wydarzenia z inspirującymi wystawami i warsztatami
Źródło informacji: Estoria PR
czytaj więcej
BIZNES
2024-05-16
Kolejny Piknik Fundacji Avalon już za dwa tygodnie!
Fundacja Avalon zaprasza na wyjątkową imprezę zwieńczającą Miesiąc Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami - piknik w Parku Szczęśliwickim w Warszawie, który odbędzie się w niedzielę 26 maja.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2024-05-15
Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!
Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.
BIZNES
2024-05-15
Nowa propozycja muzyczna Kasi Chałdaś
Wokalistka sama napisała tekst utworu a do pracy przy muzyce zaprosiła znanego wszystkim Tomka Luberta - legendę polskiej muzyki pop.