Biuro prasowe

BIZNES 2023-08-28

Goodyear świętuje 125. urodziny serialem dokumentalnym

Z okazji 125. urodzin Goodyear zaprezentował 7-odcinkowy serial dokumentalny „Goodyear: 125 Years in Motion”, który opisuje historię i osiągnięcia producenta poprzez unikalne archiwalne zdjęcia i wspomnienia ludzi.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES 2023-08-28

Dealz startuje z pierwszą ogólnopolską, wielokanałową kampanią reklamową

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2023-08-25

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych w pierwszym kwartale 2023 roku.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES 2023-08-25

Platige Image prezentuje showreel 3D

Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na billboardach 3D na ulicach różnych miast.
Media i PR BIZNES 2023-08-24

Konrad Beśka dołącza do zespołu produkcyjnego Papaya Films.

Konrad Beśka dołącza do zespołu produkcyjnego Papaya Films.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES 2023-08-24

Jak przygotować się do sezonu eventowego?

Nadchodzący wrzesień rozpoczyna sezon obfitujący w różnego rodzaju eventy biznesowe. Już teraz firmy i agencje eventowe intensywnie się do nich przygotowują. Jak zorganizować wydarzenie, które przykuje uwagę potencjalnych klientów i partnerów?
Media i PR BIZNES 2023-08-23

M&M’s® – wszystkie kolory zabawy. Marka podkreśla, że nie warto oceniać książki

W połowie sierpnia wystartowała nowa kampania M&M’s®, która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.
BIZNES 2023-08-16

Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych.
BIZNES 2023-08-11

G2A.COM stawia na młode talenty

Największa na świecie platforma marketplace z produktami cyfrowymi-G2A.COM, została partnerem konkursu dla młodych zdolnych twórców- Papaya New Directors. W ramach 10. jubileuszowej edycji powstaje film o pełnym przygód świecie digital.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES 2023-08-09

IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce

Zintegrowana, kompleksowa oferta obejmuje teraz branding, jeszcze lepszy dostęp do ekspertów i do rynku globalnego, usługi wsparcia dla pacjentów, a także eventy i marketing doświadczeń.