Biuro prasowe
BIZNES
2023-08-28
Goodyear świętuje 125. urodziny serialem dokumentalnym
Z okazji 125. urodzin Goodyear zaprezentował 7-odcinkowy serial dokumentalny „Goodyear: 125 Years in Motion”, który opisuje historię i osiągnięcia producenta poprzez unikalne archiwalne zdjęcia i wspomnienia ludzi.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES
2023-08-28
Dealz startuje z pierwszą ogólnopolską, wielokanałową kampanią reklamową
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2023-08-25
Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych
Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych w pierwszym kwartale 2023 roku.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES
2023-08-25
Platige Image prezentuje showreel 3D
Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na billboardach 3D na ulicach różnych miast.
Media i PR BIZNES
2023-08-24
Konrad Beśka dołącza do zespołu produkcyjnego Papaya Films.
Konrad Beśka dołącza do zespołu produkcyjnego Papaya Films.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES
2023-08-24
Jak przygotować się do sezonu eventowego?
Nadchodzący wrzesień rozpoczyna sezon obfitujący w różnego rodzaju eventy biznesowe. Już teraz firmy i agencje eventowe intensywnie się do nich przygotowują. Jak zorganizować wydarzenie, które przykuje uwagę potencjalnych klientów i partnerów?
Media i PR BIZNES
2023-08-23
M&M’s® – wszystkie kolory zabawy. Marka podkreśla, że nie warto oceniać książki
W połowie sierpnia wystartowała nowa kampania M&M’s®, która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.
BIZNES
2023-08-16
Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych.
BIZNES
2023-08-11
G2A.COM stawia na młode talenty
Największa na świecie platforma marketplace z produktami cyfrowymi-G2A.COM, została partnerem konkursu dla młodych zdolnych twórców- Papaya New Directors. W ramach 10. jubileuszowej edycji powstaje film o pełnym przygód świecie digital.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
czytaj więcej
BIZNES
2023-08-09
IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce
Zintegrowana, kompleksowa oferta obejmuje teraz branding, jeszcze lepszy dostęp do ekspertów i do rynku globalnego, usługi wsparcia dla pacjentów, a także eventy i marketing doświadczeń.