Biuro prasowe

BIZNES 2022-07-21

McCANN z kampanią dla platformy GdzieZamieszkac.com

McCANN realizuje dla marki Mastercard kampanię marketingową platformy GdzieZamieszkac.com pomagającej obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce.
BIZNES 2022-07-18

Skuteczna strategia komunikacji fundamentem biznesu

Holistyczna strategia komunikacyjna to absolutny kamień milowy dla każdego biznesu.
BIZNES 2022-07-15

Skąd wziąć muzykę do reklamy?

O muzyce komponowanej specjalnie na potrzeby danej reklamy oraz roli konsultantów muzycznych w procesie mówi Wojciech Psiuk, music supervisor w firmie Sirens.
BIZNES 2022-07-14

McDonald’s Polska z nowym Dyrektorem Marketingu

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-05

Marketing międzynarodowy – jak robić to dobrze?

Im więcej doświadczenia na zagranicznych rynkach, tym większa gotowość i otwartość polskich firm na korzyści związane z internacjonalizacją.
BIZNES 2022-07-05

Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team

Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach.
BIZNES 2022-07-04

“Meet at Rift” - święto dla miłośników produkcji Riot Games

19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 odbędzie się festiwal “Meet at Rift”. Jest to pierwsze w Polsce wydarzenie, które zgromadzi miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-04

Jak zmieniła się branża gadżetów reklamowych?

Rynek produktów reklamowych wychodzi poza utarte schematy, a marketerzy stawiają na coraz kreatywniejsze formy promocji. Jak zmieniła się ta branża na przestrzeni lat? Czy gadżety nadal są atrakcyjnym elementem strategii marketingowych?
BIZNES 2022-06-29

W imię bezpieczeństwa marek w Internecie – RTB House dołącza do GARM

RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, przystąpiło do stowarzyszenia GARM (The Global Alliance for Responsible Media).
Źródło informacji: .
czytaj więcej
BIZNES 2022-06-27

Vision Express z nową strategią komunikacji oraz konceptem kreatywnym

Ruszyła właśnie kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Lider polskiego rynku optycznego przypomina w odświeżonej komunikacji, jak wiele mamy wciąż do zobaczenia w życiu.