Biuro prasowe
BIZNES
2022-11-16
Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+ – rusza akcja społeczna „Słyszysz pr
Babbel, znana platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”, której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-14
„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate.
BIZNES
2022-11-11
Impreza firmowa dla Millenialsów. O tych rzeczach musisz pamiętać
Aż 40 proc. Millenialsów, czyli osób urodzonych między 1981 a 1996 rokiem, jest zdania, że nieestetyczne zaproszenie na imprezę firmową zniechęca ich do udziału w niej.
BIZNES
2022-11-09
BETFAN nową kampanią przebija balonik oczekiwań przed mundialem
Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-09
Znamy finalistów konkursu "Poleć z nami do Dubaju"
Wyłoniono zwycięzców konkursu, który powstał z myślą o popularyzowaniu idei Przemysłu 4.0 i wykorzystaniu przez studentów pracy z użyciem zaawansowanych narzędzi tzw. przemysłowego internetu rzeczy.
BIZNES
2022-11-09
„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie
Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi.
BIZNES
2022-11-08
Kultowy serek „z krówką” marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022
W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.
BIZNES
2022-11-07
Uznane produkty od SM Mlekpol wyróżnione krajowym znakiem „Jakość Tradycja"
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została ponownie doceniona w krajowym systemie jakości żywności – „Jakość Tradycja”.
BIZNES
2022-11-07
Sukces IV Konferencji Sekson
Sukces IV Konferencji Sekson, o seksualności i rodzicielstwie osób z niepełnosprawnością ruchową
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-07
Still Like rozpoczyna współpracę z UnitedSky
Do grona Klientów agencji kreatywnej Still Like dołącza UnitedSky. Agencja zajmie się kompleksową obsługą certyfikowanego Ośrodka Szkolenia Lotniczego.
Źródło informacji: Still Like
czytaj więcej