Biuro prasowe
BIZNES
2022-10-19
Ponad 7000 szkół dołączyło do pierwszej w Polsce kampanii typu „Community”.
Ponad 7000 polskich szkół w zaledwie miesiąc dołączyło do grona beneficjentów pierwszej w Polsce kampanii typu „Community” pt.: „Szkoły Pełne Talentów” realizowanej przez Lidl Polska we współpracy z agencją TCC Global.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-10-19
Nowa Dyrektor Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard
Z początkiem października stanowisko Dyrektor Marketingu Wyborowa Pernod Ricard objęła Karine Madelrieu
BIZNES
2022-10-19
Michał Kwiatkowski nowym Client Service Director w Soul & Mind
Poznańska agencja rozwija działania na linii klient-agencja. Do zespołu dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko Client Service Director. Będzie on także pełnił funkcję Brand Strategy and Communication Expert, wspierając dział strategiczny.
BIZNES
2022-10-17
Jesienna kampania zup gotowych JemyJemy
Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki, która wprowadzona na rynek zaledwie rok temu szybko stała się liderem w swojej kategorii.
BIZNES
2022-10-14
IV Konferencja Sekson - start już w sobotę!
Wkrótce rozpocznie się IV Konferencja Sekson, Ciało i cielesność, o tematyce seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2022-10-13
Nowa funkcja SentiOne pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił nową funkcję - SentiOne Insights. Pozwala ona szybko wygenerować podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym.
BIZNES
2022-10-12
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
Do zespołu agencji dołączyła Nadine Reich, która objęła stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie, planowanie oraz zarządzanie projektami dla klientów agencji.
Media i PR BIZNES
2022-10-12
LoveBrands Medical realizuje warsztaty w ramach współpracy z L’Oréal Polska
LoveBrands Medical realizuje cykl warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia w formie online w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.
Media i PR BIZNES
2022-10-11
EUIPO Informacja prasowa_ Sektory intensywnie korzystające z praw własności inte
Przedsiębiorstwa posiadające dużą liczbę praw własności intelektualnej tworzą prawie 4 na 10 miejsc pracy w państwach członkowskich i wypłacają wyższe wynagrodzenia
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2022-10-11
#EYY2022 Nowy raport na temat zdrowia psychicznego i dobrostanu emocjonalnego
W nowym raporcie UE, wydanym przed Światowym Dniem Zdrowia Psychicznego, przeanalizowano reakcje i inicjatywy podjęte przez europejskie kraje, by przeciwdziałać skutkom pandemii i jej negatywnego wpływu na zdrowie psychiczne i emocjonalne młodych ludzi.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej