Biuro prasowe

BIZNES 2022-05-17

19 Południk powiększa zespół

19 Południk powiększa zespół
BIZNES 2022-05-12

Basia Szatanik head of strategy w 19 Południku

Basia Szatanik head of strategy w 19 Południku
Media i PR BIZNES 2022-05-11

Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song

Accenture Interactive rozpoczyna działanie na rynku pod nową nazwą Accenture Song.
BIZNES 2022-05-11

19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin

19 Południk z kampanią edukacyjną dla marki Gynoxin
BIZNES 2022-05-09

Społecznie odpowiedzialni. Firmy i lokalne społeczności

Minęły czasy, gdy przedsiębiorstwa skupiały się tylko na generowaniu zysków. Czynnik finansowy pozostaje najważniejszym aspektem ich funkcjonowania, ale zwracają uwagę na warunki, w których działają. Firmy angażują się w aktywności na rzecz lokalnych społeczności i środowiska.
Źródło informacji: Pilkington IGP
czytaj więcej
BIZNES 2022-05-09

Anna Balycheva nową Group Account Director w McCANN Poland

Z początkiem kwietnia do działu Client Business McCANN dołączyła Anna Balycheva obejmując stanowisko Group Account Director. Anna pełni funkcję Head of Beauty Team nadzorując pracę zespołu dedykowanego klientom McCANN z tego segmentu.
BIZNES 2022-05-04

Marka Godna Zaufania – znamy najlepszych

Pandemia i konflikt na Ukrainie postawiły nowe wyzwania przed firmami. Wiele trzeba było zmienić, by w nowej rzeczywistości nadal cieszyć się zaufaniem pracowników, klientów, interesariuszy czy rynku.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-27

Produkty FUJIFILM Holdings uhonorowane prestiżową nagrodą „iF Design Award”

FUJIFILM Holdings ustanawia swój historyczny rekord dzięki 24 produktom uhonorowanym prestiżową nagrodą „iF Design Award”.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2022-04-21

Negocjacyjna bitwa o domeny

Materiał prasowy na temat zakupu przez WhitePress® domen com. i de.
BIZNES 2022-04-19

Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi

„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.