Biuro prasowe
BIZNES
2022-09-01
Na TikToku rządzi muzyka. Jak to wykorzystać? Oto 3 rady od specjalistów
3 porady jak dobrać muzykę na tik toku, jak kupić licencję, jak załatwić sprawy podatkowe.
BIZNES
2022-08-30
Dan Cake daje wolne od obowiązków
Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką.
BIZNES
2022-08-30
Graj w Łaciate – startuje loteria mleczek smakowych marki Łaciate
Loteria potrwa od 5.09 do 30.10.2022 r.
BIZNES
2022-08-30
Portal Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TV i radio
Kampania promująca portal ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl potrwa do listopada. Marka będzie obecna m.in. w TVN, RMF FM i Radiu ZET.
Źródło informacji: NNV Sp z o.o.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2022-08-25
Wpływ pandemii na organizację i efektywność obsługi klientów w Polsce – raport
Zdalna praca, e-commerce i wzrost akceptacji nowych kanałów komunikacji zmieniają polski rynek obsługi klientów
BIZNES
2022-08-22
Podziel się swoim spojrzeniem na świat z Avon Garwolin
Wszyscy patrzymy na ten sam świat, ale każdy dostrzega w nim coś innego. A Ty jak widzisz świat?
BIZNES
2022-08-17
Złoto dla agencji Eureka i Public Dialog
Agencje Public Dialog i Eureka zostały docenione w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards 2022. Projekt „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover” został nagrodzony złotą statuetką w kategorii: „Sponsroship”.
BIZNES
2022-08-17
TikTok z najszybszymi wzrostami liczby fanów ze wszystkich social mediów
Największym pod względem liczby obserwujących kontem firmowym na polskim TikToku jest konto TikTok Polska, natomiast drugie miejsce zajmuje Xiaomi, którego liczba fanów tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy wzrosła aż o 127 proc., jak wynika z analizy SentiOne.
BIZNES
2022-08-12
Glass-to-Glass: Nowe okno możliwości dla produkcji treści?
Glass-to-Glass to hasło, o którym coraz częściej mówi się w świecie produkcji treści, ale czym ono jest i dlaczego ma znaczenie?
BIZNES
2022-08-11
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.