Biuro prasowe
BIZNES
2022-06-22
Półmetek 2022 w marketingu i komunikacji. Poznaj 3 trendy, które zostaną z nami
Covid-19 zmienił bieg historii. Gdy myśleliśmy, że wszystko się uspokaja, nadszedł luty 2022, który ponownie wskazał inne priorytety i zmodyfikował komunikację wielu marek. Jak podsumować minione pół roku w branży kreatywnej? Które trendy dominują i co zostanie z nami na dłużej?
BIZNES
2022-06-22
BrandBuddies z managementem dla internetowych twórców
Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności pomaga New Media Management, czyli nowa jednostka dedykowana twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies.
BIZNES
2022-06-21
Wakacje 2022: włoski region Emilia Romagna powraca do normalności po pandemii
Piaszczysta plaża, błękitne niebo, spokój ciała i ducha. Wszystko to w promieniach włoskiego słońca, które zostawia złoty, niepowtarzalny ślad na skórze. Do tego mnóstwo atrakcji wokół, w tym powracające po pandemicznej przerwie festiwale.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-06-20
Fujifilm partnerem Grand Press Photo 2022
W tegorocznej edycji Grand Press Photo Fujifilm pełni rolę partnera konkursu i wystaw.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2022-06-20
Branżowy głos w dyskusji - transparentność przekazu w influencer marketingu
Influencer marketing, to przestrzeń komunikacji wielu marek i firm, w której wciąż krystalizują się zasady współpracy i oznaczania postów reklamowych.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2022-06-14
500 restauracji, 31 000 pracowników, 47 polskich dostawców – 30 lat McDonald's
17 czerwca 1992 roku, na rogu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w Warszawie, ustawiła się długa kolejka. Powód? Właśnie otworzyła się pierwsza restauracja McDonald’s w Polsce - dla wielu znak nadchodzących zmian społecznych i gospodarczych.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-06-14
adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych
adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding.
Źródło informacji: Unipublica Agencja Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2022-06-13
„Mamy Twój pomysł na wakacje” – portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z nową k
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations.
BIZNES
2022-06-13
Redakcja magazynu „Businesswoman&life” wsparła misję Fundacji „Akogo?”
Premiera książki odbyła się w Warszawie, w pięknych wnętrzach Airport Hotel Okęcie i było to wyjątkowe spotkanie osobistości ze świata biznesu i show-biznesu.
BIZNES
2022-06-10
MADOGZ z pięcioma nominacjami do Golden Arrow 2022!
Agencja MADOGZ otrzymała aż pięć nominacji w konkursie Golden Arrow 2022.