Biuro prasowe
BIZNES
2022-07-18
Skuteczna strategia komunikacji fundamentem biznesu
Holistyczna strategia komunikacyjna to absolutny kamień milowy dla każdego biznesu.
BIZNES
2022-07-15
Skąd wziąć muzykę do reklamy?
O muzyce komponowanej specjalnie na potrzeby danej reklamy oraz roli konsultantów muzycznych w procesie mówi Wojciech Psiuk, music supervisor w firmie Sirens.
BIZNES
2022-07-14
McDonald’s Polska z nowym Dyrektorem Marketingu
Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-07-05
Marketing międzynarodowy – jak robić to dobrze?
Im więcej doświadczenia na zagranicznych rynkach, tym większa gotowość i otwartość polskich firm na korzyści związane z internacjonalizacją.
BIZNES
2022-07-05
Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team
Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach.
BIZNES
2022-07-04
“Meet at Rift” - święto dla miłośników produkcji Riot Games
19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 odbędzie się festiwal “Meet at Rift”. Jest to pierwsze w Polsce wydarzenie, które zgromadzi miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2022-07-04
Jak zmieniła się branża gadżetów reklamowych?
Rynek produktów reklamowych wychodzi poza utarte schematy, a marketerzy stawiają na coraz kreatywniejsze formy promocji. Jak zmieniła się ta branża na przestrzeni lat? Czy gadżety nadal są atrakcyjnym elementem strategii marketingowych?
BIZNES
2022-06-29
W imię bezpieczeństwa marek w Internecie – RTB House dołącza do GARM
RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, przystąpiło do stowarzyszenia GARM (The Global Alliance for Responsible Media).
Źródło informacji: .
czytaj więcej
BIZNES
2022-06-27
Vision Express z nową strategią komunikacji oraz konceptem kreatywnym
Ruszyła właśnie kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Lider polskiego rynku optycznego przypomina w odświeżonej komunikacji, jak wiele mamy wciąż do zobaczenia w życiu.
BIZNES
2022-06-23
Zakończyła się ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa
Zakończyła się kampania promująca spożywanie pieczywa