Biuro prasowe

BIZNES 2022-07-05

Marketing międzynarodowy – jak robić to dobrze?

Im więcej doświadczenia na zagranicznych rynkach, tym większa gotowość i otwartość polskich firm na korzyści związane z internacjonalizacją.
BIZNES 2022-07-05

Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team

Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach.
BIZNES 2022-07-04

“Meet at Rift” - święto dla miłośników produkcji Riot Games

19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 odbędzie się festiwal “Meet at Rift”. Jest to pierwsze w Polsce wydarzenie, które zgromadzi miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-04

Jak zmieniła się branża gadżetów reklamowych?

Rynek produktów reklamowych wychodzi poza utarte schematy, a marketerzy stawiają na coraz kreatywniejsze formy promocji. Jak zmieniła się ta branża na przestrzeni lat? Czy gadżety nadal są atrakcyjnym elementem strategii marketingowych?
BIZNES 2022-06-29

W imię bezpieczeństwa marek w Internecie – RTB House dołącza do GARM

RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, przystąpiło do stowarzyszenia GARM (The Global Alliance for Responsible Media).
Źródło informacji: .
czytaj więcej
BIZNES 2022-06-27

Vision Express z nową strategią komunikacji oraz konceptem kreatywnym

Ruszyła właśnie kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Lider polskiego rynku optycznego przypomina w odświeżonej komunikacji, jak wiele mamy wciąż do zobaczenia w życiu.
BIZNES 2022-06-23

Zakończyła się ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa

Zakończyła się kampania promująca spożywanie pieczywa
BIZNES 2022-06-22

Półmetek 2022 w marketingu i komunikacji. Poznaj 3 trendy, które zostaną z nami

Covid-19 zmienił bieg historii. Gdy myśleliśmy, że wszystko się uspokaja, nadszedł luty 2022, który ponownie wskazał inne priorytety i zmodyfikował komunikację wielu marek. Jak podsumować minione pół roku w branży kreatywnej? Które trendy dominują i co zostanie z nami na dłużej?
BIZNES 2022-06-22

BrandBuddies z managementem dla internetowych twórców

Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności pomaga New Media Management, czyli nowa jednostka dedykowana twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies.
BIZNES 2022-06-21

Wakacje 2022: włoski region Emilia Romagna powraca do normalności po pandemii

Piaszczysta plaża, błękitne niebo, spokój ciała i ducha. Wszystko to w promieniach włoskiego słońca, które zostawia złoty, niepowtarzalny ślad na skórze. Do tego mnóstwo atrakcji wokół, w tym powracające po pandemicznej przerwie festiwale.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej