Biuro prasowe

BIZNES 2021-12-08

Grupa PTWP szacuje w 2022 r. wzrost biznesu w segmencie online o 25 proc.

Wzmocnienie pozycji lidera branżowych portali internetowych oraz wzrost łącznej liczby unikalnych użytkowników z 8 mln do 10 mln miesięcznie – to tylko niektóre cele rozwojowe Grupy PTWP na 2022 r.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-06

Andrzej Poczobut Dziennikarzem Roku 2021

Według BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Dziennikarzem Roku w konkursie Grand Press 2021 zostanie Andrzej Poczobut, polsko-białoruski dziennikarz i więzień polityczny.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-06

4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów

Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-03

Wystarczy niewiele, żeby zmienić wiele – świąteczna kampania IKEA

Nadchodzący świąteczny czas chętnie spędzamy z rodziną i przyjaciółmi, którym z uśmiechem pokazujemy, ile dla nas znaczą.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-02

Finał ogólnopolskiej akcji IT Heroes walczącej ze stereotypami o branży IT

No Fluff Jobs – portal z ogłoszeniami o pracę w branży IT i organizator akcji podsumowuje swoje działania. Łącznie w kampanię #ITHeroes i konkurs zaangażowało się ponad 100 firm.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-02

PAYBACK zachęca do punktowania

PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-01

Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak

Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą bazą do przygotowania świątecznych wypieków i potraw.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-30

Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!

Tegoroczna kampania świąteczna Empiku obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-25

BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”

BETFAN, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata.
czytaj więcej