Biuro prasowe

BIZNES 2022-01-24

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce otwiera nowe lokalizacje

W ramach Programu „SOS Rodzinie” powstaną trzy nowe lokalizacje w trzech województwach.
BIZNES 2022-01-21

Slodkie nowości w 2022 roku

Slodkie, polska firma znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2022 rok.
Źródło informacji: Od kuchni
czytaj więcej
BIZNES 2022-01-17

Nowość od marki Mazurski Smak – Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem

Do produktów oferowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol pod marką Mazurski Smak dołącza nowość – Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem.
BIZNES 2022-01-17

Gra od Pyramid Games w serialu produkowanym przez Warner Bros

Farming Life – to gra łącząca symulację farmy i strategię ekonomiczną, stworzona przez lubelskie studio Pyramid Games. Grę przygotowaną na zlecenie wydawców – Gaming Factory i Ultimate Games, można zobaczyć w serialu Love Me, który został wyprodukowany przez Warner Bros.
BIZNES 2022-01-14

Niewidoczne i samotne. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią 1%

„Zobacz mnie”! To apel Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w imieniu wszystkich dzieci, które wciąż czekają na pomoc. To wołanie, o to by żadne dziecko nie musiało borykać się ze swoimi problemami w samotności.
BIZNES 2022-01-13

Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców.

Pomimo niezbitych dowodów na bezprecedensową siłę mediów, wciąż znaczna część przedsiębiorców waha się przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług profesjonalnych agencji PR. Dlaczego?
BIZNES 2022-01-09

Charytatywne streamy na rzecz Fundacji DKMS powracają

W dniach 11-12 stycznia odbędzie się kolejna edycja charytatywnych streamów na rzecz Fundacji DKMS organizowanych w ramach #POMAGRAJMY. Streamerzy i influencerzy gamingowi ponownie połączą siły, by wesprzeć szczytny cel.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2022-01-05

Marketing nieruchomości w praktyce

Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości.
Źródło informacji: Tauber Promotion
czytaj więcej
BIZNES 2022-01-03

Veovee wzmacnia team: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej

Veovee wzmacnia team: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej, a do zespołu dołączyła Aleksandra Terebus
BIZNES 2022-01-03

Recepta na udany związek na linii marketer-agencja: efektywna komunikacja

Według badania R3 współpraca pomiędzy marką i agencją reklamową trwa średnio 3 lata