Biuro prasowe
BIZNES
2022-05-26
Trendy w agencjach: rosnące zespoły, profilowanie, specjalizacja
Wzrost liczby osób pracujących w informacji i komunikacji na przestrzeni lat 2020–2021 wyniósł blisko 8% (GUS). Zmienia się rynek pracy, branża, ale też oczekiwania klientów. Jak odpowiadają na to agencje? Niektóre coraz wyraźniej stawiają na własną specjalizację.
BIZNES
2022-05-25
Na e-bike'u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja
Badania konsumenckie, artykuły, działania w social mediach a także spot filmowy. W ten sposób Polskie Stowarzyszenie Rowerowe przekonuje Polaków, że warto dla zdrowia i lepszego samopoczucia przesiąść się na rower – zwłaszcza elektryczny. Szczególnie w czasach drogiego paliwa.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2022-05-24
Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania
Już 30 maja poznamy zwycięzców 7 edycji badania Marka Godna Zaufania. Coroczne badanie przeprowadzone wśród setek przedstawicieli firm ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES
2022-05-24
McCANN wzmacnia zespół kreacji
Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
BIZNES
2022-05-21
NENT Group zmienia się w Viaplay Group
Spółka formalnie zakończyła proces zmiany nazwy po zaakceptowaniu decyzji przez akcjonariuszy na walnym zgromadzeniu, które odbyło się 18 maja
Źródło informacji: Publicis
czytaj więcej
BIZNES
2022-05-20
Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród
W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców.
BIZNES
2022-05-20
Peppermint z kampanią dla Centrum Nauki Kopernik
Współpraca agencji Peppermint powered by Quad z organizatorami Pikniku Naukowego objęła stworzenie identyfikacji wizualnej Pikniku Naukowego oraz przygotowanie kreacji do kampanii promocyjnej.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2022-05-19
Mission Swim Ewy Chodakowskiej i Ammalfi Fashion nawiązują współpracę
Ammalfi Fashion - międzynarodowy dystrybutor marek premium w kategoriach sleepwear, homewear, swimwear i lingerie, i marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej Mission Swim łączą siły.
BIZNES
2022-05-19
ROBYG zachęca, by ukwiecać miasta i rozdaje nasiona
„Zasiane z miłości do bioróżnorodności” – to hasło akcji, którą przeprowadza marka ROBYG w czterech miastach: w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie.
BIZNES
2022-05-19
Rój 160 dronów nad Warszawą - kosmiczny spektakl zachwycił przechodniów [VIDEO]
W poniedziałkowy wieczór nad warszawskim niebem pojawiło się 160 migoczących obiektów przypominających spadające gwiazdy.