Biuro prasowe

BIZNES 2022-05-30

Nagrody MUST HAVE 2022 wręczone

W Łodzi rozdano po raz 12 nagrody Must Have 2022. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się aż dwie oprawy marki Labra: akustyczna i ekologiczna oprawa oświetleniowa HALOO design Maciej Karpiak oraz PURA zaprojektowana przez Kamę Muchę.
BIZNES 2022-05-27

Podwójne złoto dla SM Mlekpol w konkursie Złoty Paragon 2022

Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, która odbyła się 26 maja br., ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2022 – Nagroda Kupców Polskich”.
BIZNES 2022-05-27

Jak żyją polskie rodziny? Sprawdziła to marka VOX

Marka wnętrzarska VOX po raz kolejny zajrzała do mieszkań i domów Polaków. Wyniki przeprowadzonego badania pokazują, jak mocno dzieci zmieniają życie rodziców – choć nie zawsze w ten sam sposób.
BIZNES 2022-05-26

Trendy w agencjach: rosnące zespoły, profilowanie, specjalizacja

Wzrost liczby osób pracujących w informacji i komunikacji na przestrzeni lat 2020–2021 wyniósł blisko 8% (GUS). Zmienia się rynek pracy, branża, ale też oczekiwania klientów. Jak odpowiadają na to agencje? Niektóre coraz wyraźniej stawiają na własną specjalizację.
BIZNES 2022-05-25

Na e-bike'u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja

Badania konsumenckie, artykuły, działania w social mediach a także spot filmowy. W ten sposób Polskie Stowarzyszenie Rowerowe przekonuje Polaków, że warto dla zdrowia i lepszego samopoczucia przesiąść się na rower – zwłaszcza elektryczny. Szczególnie w czasach drogiego paliwa.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2022-05-24

Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania

Już 30 maja poznamy zwycięzców 7 edycji badania Marka Godna Zaufania. Coroczne badanie przeprowadzone wśród setek przedstawicieli firm ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES 2022-05-24

McCANN wzmacnia zespół kreacji

Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
BIZNES 2022-05-21

NENT Group zmienia się w Viaplay Group

Spółka formalnie zakończyła proces zmiany nazwy po zaakceptowaniu decyzji przez akcjonariuszy na walnym zgromadzeniu, które odbyło się 18 maja
Źródło informacji: Publicis
czytaj więcej
BIZNES 2022-05-20

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców.
BIZNES 2022-05-20

Peppermint z kampanią dla Centrum Nauki Kopernik

Współpraca agencji Peppermint powered by Quad z organizatorami Pikniku Naukowego objęła stworzenie identyfikacji wizualnej Pikniku Naukowego oraz przygotowanie kreacji do kampanii promocyjnej.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej