Biuro prasowe

BIZNES 2021-12-14

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2022 roku?

Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr wzrósł w br. o 5 punktów do 60%. To najwyższy wynik od początku tego badania.
BIZNES 2021-12-09

Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i MIXX Awards

Właściciel i zarządca Hali Koszyki, firma Globalworth, otrzymała w minionym tygodniu aż 4 statuetki w czołowych konkursach z branży PR i marketingu: Złotych Spinaczach i MIXX Awards. Nagrody powędrowały do firmy za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w Hali Koszyki.
Źródło informacji: Globalworth
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-08

Grupa PTWP szacuje w 2022 r. wzrost biznesu w segmencie online o 25 proc.

Wzmocnienie pozycji lidera branżowych portali internetowych oraz wzrost łącznej liczby unikalnych użytkowników z 8 mln do 10 mln miesięcznie – to tylko niektóre cele rozwojowe Grupy PTWP na 2022 r.
Źródło informacji: Inner Value
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-06

Andrzej Poczobut Dziennikarzem Roku 2021

Według BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Dziennikarzem Roku w konkursie Grand Press 2021 zostanie Andrzej Poczobut, polsko-białoruski dziennikarz i więzień polityczny.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-06

4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów

Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy.
BIZNES 2021-12-03

Wystarczy niewiele, żeby zmienić wiele – świąteczna kampania IKEA

Nadchodzący świąteczny czas chętnie spędzamy z rodziną i przyjaciółmi, którym z uśmiechem pokazujemy, ile dla nas znaczą.
BIZNES 2021-12-02

Finał ogólnopolskiej akcji IT Heroes walczącej ze stereotypami o branży IT

No Fluff Jobs – portal z ogłoszeniami o pracę w branży IT i organizator akcji podsumowuje swoje działania. Łącznie w kampanię #ITHeroes i konkurs zaangażowało się ponad 100 firm.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-02

PAYBACK zachęca do punktowania

PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych.
BIZNES 2021-12-01

Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak

Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą bazą do przygotowania świątecznych wypieków i potraw.