Biuro prasowe
BIZNES
2022-04-19
Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi
„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.
BIZNES
2022-04-14
Las od Somfy Polska w Nadleśnictwie Celestynów
Na malowniczej wydmie obok rezerwatu Goździkowe Bagno w podwarszawskim Nadleśnictwie Celestynów reprezentacja Somfy Polska posadziła 3600 drzewek sosny. Był to finał jesiennej edycji prowadzonej w tej firmie już od dwóch lat ekologicznej inicjatywy #WSomfykrecimyisadzimy.
Źródło informacji: Drawbridge Media sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2022-04-14
Billie Eilish w polskim serialu
W czołówce najnowszego serialu HBO Max pt. „Odwilż” usłyszymy piosenkę „When the party’s over” Billie Eilish. Spokojna muzyka laureatki nagród Grammy i Oscara potęguje mroczną atmosferę serialu kryminalnego, który zadebiutował w HBO na początku kwietnia br
BIZNES
2022-04-11
Wilfredo Leon w nowej odsłonie kampanii Galeco
Bez cienia wątpliwości to hasło przewodnie kampanii wizerunkowej Galeco - polskiego produ-centa systemów rynnowych. Jej Ambasadorem jest znany na całym świecie siatkarz Wilfredo León. Właśnie rozpoczął się trzeci rok współpracy wybitnego sportowca i podkrakowskiej firmy.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
czytaj więcej
BIZNES
2022-04-08
Rusza wspólna akcja organizowana przez marki: Gatta i Wola
“Razem możemy więcej” to inicjatywa zaaranżowana przez marki: Gatta i Wola. W ramach akcji przygotowano limitowaną kolekcję skarpet w barwach Ukrainy. Cały dochód z ich sprzedaży przekazany zostanie na zbiórkę Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH) “SOS UKRAINA”.
BIZNES
2022-04-08
Komunikacja z okazji Wielkanocy – o czym warto pamiętać?
Wielu specjalistów od komunikacji ma z pewnością już od kilku tygodni przygotowaną strategię na zbliżające się kwietniowe święta, a niektórzy wciąż poszukują inspiracji. Co będzie królowało w komunikacji branży gastronomicznej w tym sezonie?
BIZNES
2022-04-08
Lucky Luciano Pictures ze stałą współpracą z markami OLX i OTOMOTO
Po kilku wspólnie zrealizowanych, bardzo udanych projektach, dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures nawiązał współpracę na wyłączność z markami OLX i OTOMOTO.
BIZNES
2022-04-08
Razem w stronę eko
,,Razem w stronę eko" nowy program działań ekologicznych Elamed Media Group
Źródło informacji: Elamed Media Group
czytaj więcej
BIZNES
2022-04-06
Nowa kampania marki Łaciate ze śmietaną w roli głównej
Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska… Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na 100%!
BIZNES
2022-04-05
Internauci wzywają do bojkotu firm, które zostały w Rosji - najczęściej Leroy Me
Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37.