Biuro prasowe

BIZNES 2020-04-21

IAB Polska i IAB Europe: koronawirus uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo

Możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-20

Jak koronawirus zmienia wzorce wyszukiwań i budżety reklamowe w Google Ads?

Cięcia budżetów reklamowych stały się faktem. Z przeprowadzonej przez Senuto analizy na próbie 109 374 domen wynika, że wydatki w Google Ads spadły o około 15%.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-16

Walutomat debiutuje w TV

Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-14

Indyk w kuchni na wiosnę

Mięso z indyka ma wysoką zawartość białka, jest źródłem witamin B3, B6, B12, a także potasu, fosforu i cynku. Poza tym posiada również wiele innych zalet m.in. kulinarną różnorodność. Z warzywami, zaparzany, z dodatkiem egzotycznych nut smakowych czy jako składnik zup.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-09

Diamant mówi: Słodkie Łączy

Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! Główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy, postawił na zupełnie nowe, świeże podejście do marki.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-08

Czy możemy zaufać wyborom korespondencyjnym?

Wybory korespondencyjne oznaczają, że pojawia się nowy ich organizator – poczta. Pytanie, czy mamy pewność co do jej sprawności?
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-07

Mówić, kiedy świat cichnie, czyli o komunikacji w czasie pandemii

Pandemia – słowo klucz, wskutek którego cały świat wstrzymuje oddech. Dla wielu firm to czas kryzysu – nie tylko ekonomicznego, ale też komunikacyjnego. Bo jak mówić, kiedy ciężko dobrać słowa? Dlaczego warto komunikować się w dobie pandemii?
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-07

Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.

Badanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec mediów
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-04-02

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W KRYZYSIE COVID-19

Kryzys, który dotknął branżę eventową, ma wpływ także na funkcjonowanie agencji marketingowych. Przedstawiciele 6 agencji zrzeszonych w międzynarodowej sieci 3AW, podzielili się swoimi obserwacjami na temat tego, jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na biznes w ich kraju.
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-27

Jet Line i MyLED dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF

Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu.
czytaj więcej