Biuro prasowe
BIZNES
2022-10-11
Bloomberg Philanthropies Asphalt Art Initiative przyznaje 19 europejskim miastom
Asphalt Art Initiative zapewnia miastom finansowanie i wsparcie techniczne dla inspirowanych sztuką projektów przebudowy ulic, które poprawiają bezpieczeństwo ruchu ulicznego, rewitalizują przestrzeń publiczną i ponadto angażują lokalne społeczności.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-10-07
Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką.
BIZNES
2022-10-06
Kampania „Nasz Klimat” – podsumowanie
Ministerstwo Klimatu i Środowiska podsumowało kampanię informacyjno-edukacyjną „Nasz Klimat”, której głównym celem było podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa na temat indywidualnych działań, jakie można podejmować na rzecz ochrony klimatu.
BIZNES
2022-10-06
Still Like wygrywa obsługę Strefy Rodzica Budimex Dzieciom
Agencja kreatywna Still Like złożyła najlepszą ofertę na obsługę akcji CSR „Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom”. To ogólnopolski program społeczny, którego celem jest tworzenie przyjaznych stref dla dzieci i ich opiekunów w szpitalach w całym kraju.
Źródło informacji: Still Like
czytaj więcej
BIZNES
2022-10-05
Jawor-Parkiet rozpoczyna współpracę z Home Sweet Home PR
Renomowany polski producent podłóg drewnianych Jawor-Parkiet powierzył kompleksową obsługę komunikacyjną firmie Home Sweet Home PR.
BIZNES
2022-10-04
Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol.
BIZNES
2022-10-03
IKEA otwiera nowy rok wraz z sezonem jesienno-zimowym. Debata „Domy przyszłości
Przez 70 lat marka co roku świętowała go wydaniem kolejnego egzemplarza kultowego Katalogu, co zakończyła w 2021 r. Od kilku lat IKEA pisze nowy rozdział, w którym wciąż najważniejsze jest życie w domu i odpowiedź na realne potrzeby ludzi.
BIZNES
2022-10-03
PureCity wybiera lokalizacje dla sieci miejskich elektrostacji
PureCity realizuje wizje lokalne w ponad 200 miejscach w całej Polsce i wybiera lokalizacje pierwszych nośników sieci cyfrowej reklamy zewnętrznej dedykowanej markom stawiającym
na realizację celów ESG.
BIZNES
2022-10-03
ŠKODA rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”
Dziesięciu podcasterów po drugiej stronie mikrofonu i dziesięć rozmów o
wszystkim, co w życiu najistotniejsze. ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co
ważne”, czyli podcastami, w które zaangażowała najpopularniejszych polskich
twórców z tego obszaru.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2022-09-29
Masło uwielbiane przez Polaków ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność
Na tegorocznych targach POLAGRA w Poznaniu, 26 września 2022 r. odbyło się uroczyste i oficjalne wręczenie znaku Poznaj Dobrą Żywność dla masła ekstra Łaciate, którego producentem jest lider branży mleczarskiej SM Mlekpol.