Biuro prasowe
BIZNES
2020-06-30
Konsument chce się lepiej odżywiać bez zmiany nawyków
Prozdrowotne trendy konsumenckie wpływają na decyzje zakupowe, jednak nie bezpośrednio – badania pokazują, że kupujący chcą się lepiej odżywiać bez diametralnych zmian nawyków żywieniowych.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2020-06-30
Spadek eksportu polskich produktów spożywczych a przyszłość rynku słodyczy
Spadek eksportu wyrobów cukierniczych. O wpływie epidemii koronawirusa na sprzedaż zagraniczną polskich słodyczy oraz sytuacji branży spożywczej mówi Julita Sipa z firmy Brześć.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-06-25
Green Factory Logistics z wsparciem dla lokalnego biznesu i małych producentów
W efekcie pandemii coraz więcej Polaków zwraca uwagę na pochodzenie produktów i wybiera krajowe towary. To szansa dla lokalnych producentów, którym wciąż trudniej dotrzeć ze swoją ofertą do sieci handlowych czy dyskontów.
BIZNES
2020-06-19
Kawiarnie Green Caffè Nero pokazują jak nie marnować jedzenia
Nowy miesiąc, inna rzeczywistość, a przed Green Caffè Nero kolejne projekty i wyzwania. Znane kawiarnie kawiarni dołączają do działań, których celem jest unikanie związanej z niemarnowaniem żywności.
BIZNES
2020-06-19
Upfield buduje roślinną przyszłość
Firma znana z produktów roślinnych, takich jak Delma, Rama, Flora, Kasia czy Violife, otworzy Centrum Nauk o Żywności.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES
2020-06-19
Upfield buduje roślinną przyszłość
Firma znana z produktów roślinnych, takich jak Delma, Rama, Flora, Kasia czy Violife, otworzy Centrum Nauk o Żywności.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES
2020-06-19
Kapsułki Starbucks® by Nespresso wracają do kawiarni
Do oferty Starbucks wróciły kapsułki Starbucks® by Nespresso. Nowy produkt to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu.
BIZNES
2020-06-05
Z przyjemnością dla przyszłości. Wedel przyjmuje strategię CSR
Pod hasłem "Z przyjemnością dla przyszłości", Wedel systematyzuje dotychczasową bogatą działalność z obszaru społecznej odpowiedzialności i przyjmuje strategię CSR na lata 2020-2027.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-06-05
#DobraRobotaChallenge, czyli kim chcę być, gdy dorosnę
By przybliżyć najmłodszym charakter pracy w różnych zawodach, z inicjatywy Fundacji „Wawel z Rodziną” powstał #DobraRobotaChallenge. W wyzwaniu tym, dorośli przybliżają dzieciom specyfikę swojej pracy w krótkich materiałach wideo.
BIZNES
2020-06-04
Marka Neptun wraca na rynek
Po wieloletniej nieobecności na sklepowe półki wracają produkty marki Neptun. Grupa Kapitałowa Graal reaktywowała popularną markę rybną i rozpoczęła proces wprowadzania jej na rynek.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej