Biuro prasowe

BIZNES 2020-05-05

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, lekkość smaku i wysoka jakość składników.

Grupa Tetra Laval przekazuje ponad 1,5 mln złotych na walkę ze skutkami COVID-19

Globalna pandemia związana z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 postawiła przed każdym z nas nowe, nieznane wcześniej wyzwania. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni problemami wszystkich osób dotkniętych tą sytuacją.
BIZNES 2020-04-30

Słodki podarunek dla szpitali

Perfetti Van Melle, producent i dystrybutor słodyczy oraz gum do żucia, dołączył do ogólnopolskiej akcji #WzywamyPosiłki przekazując produkty Mentos i Fruittella, które trafią do personelu medycznego
BIZNES 2020-04-30

Woda dla służb medycznych

Firma Jurajska aktywnie włącza się w akcję pomocową dla szpitali i organizuje dostawy wody do tych placówek, które realnie jej potrzebują.
BIZNES 2020-04-29

Convenience to nie wszystko

Rynek convienience ewoluuje równie szybko, jak jego konsumenci. Klient nie oczekuje już wyłącznie szybkiej i natychmiastowej przekąski, zakupionej w wygodny i bezproblemowy sposób.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-24

Wedel debiutuje w Raporcie FOB

Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” co roku prezentuje projekty odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. W najnowszym wydaniu Raportu po raz pierwszy przedstawiono praktyki firmy LOTTE Wedel.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-24

VAN PUR PRODUCENT ŁOMŻA POMAGA W CZASIE PANDEMII

Van Pur S.A. producent marek takich jak Łomża, Karpackie czy Cortes w odpowiedzi na konsekwencje pandemii pomaga mniejszym browarom i gastronomii, a także przekazał środki do dezynfekcji do placówek pomocy społecznej. Na tym działania się nie kończą.
BIZNES 2020-04-24

VAN PUR PRODUCENT MARKI ŁOMŻA POMAGA W DOBIE PANDEMII

Van Pur S.A. producent marek takich jak Łomża, Karpackie czy Cortes w odpowiedzi na konsekwencje pandemii pomaga mniejszym browarom i gastronomii, a także przekazał środki do dezynfekcji do placówek pomocy społecznej. Na tym działania się nie kończą.
BIZNES 2020-04-23

Sezamki – jak skutecznie pozycjonować kategorię w punktach handlowych?

Sezamki to kategoria znana i lubiana przez Polaków, ale wymaga odpowiedniej komunikacji.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-21

Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe

Sokołów prezentuje dwie nowe witryny internetowe, dostosowane do potrzeb konkretnych grup odbiorców.