Biuro prasowe

BIZNES 2020-03-24

Kto zyska a kto straci na koronawirusie? Wpływ epidemii na rynek spożywczy

Od dwóch tygodni jesteśmy bombardowani doniesieniami z rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi – nasiliły się wizyty w sklepach wielkopowierzchniowych i zakupy na zapas, sklepy internetowe z żywnością mają bardzo wydłużone terminy dostaw.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-23

Pora na Pola z kolejną emisją akcji na Beesfundzie

Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu, który zrzesza sprawdzonych i zaufanych rolników oraz producentów najwyższej jakości żywności.
BIZNES 2020-03-23

VAN PUR S.A.: WSPIERAMY POLAKÓW I PRZEZNACZAMY 2 MLN NA WALKĘ Z KORONAWIRUSEM

Pierwszy milion złotych przekaże na wsparcie szpitali, drugi przeznaczy na Fundusz dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
BIZNES 2020-03-23

VAN PUR PRZEZNACZA 2 MLN NA WALKĘ Z KORONAWIRUSEM

Van Pur S.A. największa polska spółka piwowarska, producent marek takich jak Łomża, Karpackie czy Cortes, włącza się do walki z pandemią koronawirusa w Polsce.

Ponad 6 ton produktów mięsnych Tarczyński S.A. trafi do szpitali zakaźnych

Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła przekazywanie swoich produktów do wszystkich 19 szpitali zakaźnych na terenie całej Polski. Dodatkowo wyroby marki trafią też do placówek charytatywnych we Wrocławiu.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-16

Targi FRUIT LOGISTICA W Berlinie

W lutym tego roku, Berlin ponownie został głównym ośrodkiem globalnego przemysłu owoców i warzyw. Wszystko za sprawą targów FRUIT LOGISTICA, które co roku cieszą się dużą popularnością i przyciągają europejskich oraz światowych producentów z ponad 90 krajów.
BIZNES 2020-03-16

Czynniki inwestycji i rozwoju na rynku piwowarskim w Polsce w globalnym badaniu

W raporcie dotyczącym nowych trendów na rynku piwowarskim, opublikowanym przez WMFTG omówiono czynniki wpływające na globalny rynek piwa. Raport oparty na analizie dużej ilości danych ułatwi polskim browarom zrozumienie bodźców rynkowych i budowanie przewagi nad konkurencją.
Źródło informacji: Solski Communications
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-11

Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0%

Lech Free 0,0%, marka numer jeden wśród piw bezalkoholowych, ponownie zaskakuje wszystkich wymagających konsumentów! Bezalkoholowy lager, dołącza do swojego portfolio dwie nowe propozycje smakowe – Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa.
BIZNES 2020-03-06

Konsumenci stworzą nowy smak Jeżyków w konkursie „Uwielbiam JE!”

W konkursie, który wystartował 2 marca br. pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”, każdy może stworzyć własny smak ciastek Jeżyki, a przy okazji zdobyć nawet 10 tys. złotych oraz limitowane, autorskie czapki Rottlove, które wspierają polskie jeże.
BIZNES 2020-03-06

Marka Jeżyki wspiera polskie jeże

Marka Jeżyki wesprze finansowo ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo”, m.in. opiekujący się osieroconymi jeżowymi maluchami. To pierwsza aktywność marki w ramach działań z zakresu CSR, które będą kontynuowane w przyszłości.