Biuro prasowe
BIZNES
2020-03-03
Polacy kochają standardowe smaki. Co króluje na rynku FMCG?
Lato zbliża się do nas coraz większymi krokami. Co za tym idzie będziemy spożywać coraz więcej naszych ulubionych mrożonych łakoci! Według badania Kantar na zlecenie LOTTE Wedel, Polacy zjadają w ciągu roku 5,5 kilograma lodów. Jakie smaki królują w polskich zamrażarkach?
Źródło informacji: KLANG! Media
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-27
SUPERMERCATO24 PUBLIKUJE DANE O ZWYCZAJACH KONSUMPCYJNYCH WŁOCHÓW
Sery, salami i produkty garmażeryjne to najczęściej kupowane on-line przez Włochów produkty spożywcze – wynika z pierwszego raportu o zwyczajach konsumpcyjnych mieszkańców Italii, opublikowanego przez Supermercato24.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-20
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się.
BIZNES
2020-02-05
NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-28
3 NOWE SMAKI! od Goplana Tyci
Colian rozszerza linię Grześki Tyci o trzy nowe smaki, oparte na kultowych markach Jeżyki i Toffino. Do obecnych na rynku Grześków Tyci, nagrodzonych tytułem Złota Innowacja FMCG 2019, dołączają Jeżyki Tyci, Toffino Tyci oraz O!rzeszki Tyci.
BIZNES
2020-01-21
Dineout Poland – rewolucja w rezerwacjach stolików
Polacy kochają poznawać nowe smaki, a najprzyjemniejszą okazją do skorzystania z bogactwa kuchni świata w pysznym wydaniu jest wieczór w restauracji. Dzięki aplikacji Dineout Poland w ciągu kilku sekund można dokonać rezerwacji stolika w ulubionym lokalu.
Źródło informacji: PMM
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-17
Rebranding Crunlight
Marka przekąsek Crunlight przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych, wyrazistych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo.
BIZNES
2020-01-17
Kampania napojów roślinnych Sante Organic
Firma Sante rozpoczyna kampanię promującą napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych działaniach akcentowane będą wyróżniki Sante Organic: krótka lista składników, certyfikat BIO, doskonały smak. Akcja promocyjna obejmie stacje TV, prasę, digital, eventy oraz działania PR.