Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-18

Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie

MLEKOVITA, świadoma swojego oddziaływania na środowisko, podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów.
BIZNES 2020-09-17

Co przygotować na drugie śniadanie w szkole?

Dobrym pomysłem na przekąskę w szkole mogą być kabanosy Nasze Polskie marki Duda. W 100% z polskiego mięsa.
BIZNES 2020-09-16

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.
BIZNES 2020-09-16

Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

Od września na opakowaniach ciastek Delicje znajdzie się logo Harmony. To wiodąca inicjatywa firmy Mondelēz International, której głównym celem jest wspieranie bioróżnorodności i dobrych praktyk związanych z ochroną środowiska w zakresie bardziej zrównoważonej produkcji pszenicy.
BIZNES 2020-09-15

Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w Tesco

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.
BIZNES 2020-09-10

Browar Brodacz i Wolf&Oak stworzyli piwny destylat

Beerbrand – taką nazwę nosi trunek stworzony przez destylarnię Wolf&Oak na bazie piwa IPA, uwarzonego przez Browar Brodacz.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej

Firmy z branży spożywczej muszą zainwestować 14,7 mld zł w cyfryzację

Według szacunków Siemens Financial Services, przedsiębiorstwa z branży food & beverage w ciągu najbliższych 5 lat powinny przeznaczyć – w ujęciu globalnym – 567 mld dol. na cyfrową modernizację. Natomiast w Polsce koszty potrzebnych inwestycji sięgają blisko 14,7 mld zł.
Źródło informacji: CCG
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-04

Rynek czekoladowy w nowej rzeczywistości

Najpopularniejszym segmentem w kategorii czekoladowej są tabliczki, które generowały wzrosty nawet w okresie pandemii. Pierwsze miejsce wciąż należy do wersji mlecznych. Na nowy sezon Wedel stworzył linię czekolad Mocno Mlecznych.
Źródło informacji: Walk PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-04

Perrier intensyfikuje obecność w Polsce

Legendarna marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.
BIZNES 2020-09-01

Jubileusz Grupy Sokołów

Rok 2020 jest dla Grupy Sokołów rokiem szczególnym, firma obchodzi bowiem jubileusz 20-lecia. Jest on związany z rocznicą połączenia spółek Grupy Farm Food z Grupą Sokołów, które nastąpiło 1 września 2000 roku.