Biuro prasowe
BIZNES
2020-10-20
Big-Active z kampanią herbat zielonych
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
BIZNES
2020-10-19
„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad
19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad.
BIZNES
2020-10-16
Ponad 150 tys. produktów - Starbucks podsumowuje rok współpracy z Too Good To Go
Mija dokładnie rok od kiedy Starbucks oficjalnie podjął walkę z marnowaniem jedzenia w Polsce, dołączając do partnerów aplikacji Too Good To Go. Do tej pory firma uratowała przed wyrzuceniem ponad 150 tys. produktów, ograniczając emisję CO2 do atmosfery o przeszło 110 ton.
BIZNES
2020-10-16
Światowy Dzień Żywności. Polacy wyrzucają miliony ton artykułów spożywczych
16 października obchodzony jest Światowy Dzień Żywności. To data, która ma przypominać, że każdego roku marnowane są w Polsce i na świecie miliony ton jedzenia. A choć żyjemy w XXI wieku, nie brakuje krajów, w których dostępność artykułów spożywczych nadal jest problemem.
BIZNES
2020-10-15
Nowa kampania Nałęczowianki - Siła Pragnienia
Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2020-10-15
Nowa jogurtowa odsłona sosu czosnkowego od Fanex
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę Sosu Czosnkowego z Jogurtem.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
Przemysł spożywczy BIZNES
2020-10-14
Czy wege burgery znikną? Bruksela zdecyduje o przyszłości produktów roślinnych
Na posiedzeniu Parlamentu Europejskiego 19-22 października 2020 r. europosłowie zdecydują o przyszłości żywności pochodzenia roślinnego.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES
2020-10-14
Co i jak kupują Polacy w czasie pandemii? Tesco analizuje trendy
Zaplanowane zakupy, zdrowsze wybory, produkty spożywcze w wygodnych wielopakach. Pandemia, z którą mamy do czynienia już od kilku miesięcy, spowodowała zmianę nawyków zakupowych wśród Polaków – tak wynika z badań* przeprowadzonych na zlecenie Tesco Polska.
BIZNES
2020-10-14
MLEKOVITA Najlepszą Polską Marką 2020
MLEKOVITA, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, jako jedyna z tej branży znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020”.
BIZNES
2020-10-14
Browar Brodacz podsumowuje sezon i komentuje sytuację na rynku piw kraftowych
Sezon letni minął browarom rzemieślniczym pod znakiem zmniejszonych obrotów, ograniczeń w sprzedaży oraz przepisów uniemożliwiających sprzedaż piwa on-line. Wielu z nich udało się jednak wdrożyć rozwiązania, które pozwoliły przetrwać kryzysową sytuację.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej