Biuro prasowe

BIZNES 2020-10-20

Big-Active z kampanią herbat zielonych

Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
BIZNES 2020-10-19

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad.
BIZNES 2020-10-16

Ponad 150 tys. produktów - Starbucks podsumowuje rok współpracy z Too Good To Go

Mija dokładnie rok od kiedy Starbucks oficjalnie podjął walkę z marnowaniem jedzenia w Polsce, dołączając do partnerów aplikacji Too Good To Go. Do tej pory firma uratowała przed wyrzuceniem ponad 150 tys. produktów, ograniczając emisję CO2 do atmosfery o przeszło 110 ton.
BIZNES 2020-10-16

Światowy Dzień Żywności. Polacy wyrzucają miliony ton artykułów spożywczych

16 października obchodzony jest Światowy Dzień Żywności. To data, która ma przypominać, że każdego roku marnowane są w Polsce i na świecie miliony ton jedzenia. A choć żyjemy w XXI wieku, nie brakuje krajów, w których dostępność artykułów spożywczych nadal jest problemem.
BIZNES 2020-10-15

Nowa kampania Nałęczowianki - Siła Pragnienia

Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-15

Nowa jogurtowa odsłona sosu czosnkowego od Fanex

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę Sosu Czosnkowego z Jogurtem.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej

Czy wege burgery znikną? Bruksela zdecyduje o przyszłości produktów roślinnych

Na posiedzeniu Parlamentu Europejskiego 19-22 października 2020 r. europosłowie zdecydują o przyszłości żywności pochodzenia roślinnego.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-14

Co i jak kupują Polacy w czasie pandemii? Tesco analizuje trendy

Zaplanowane zakupy, zdrowsze wybory, produkty spożywcze w wygodnych wielopakach. Pandemia, z którą mamy do czynienia już od kilku miesięcy, spowodowała zmianę nawyków zakupowych wśród Polaków – tak wynika z badań* przeprowadzonych na zlecenie Tesco Polska.
BIZNES 2020-10-14

MLEKOVITA Najlepszą Polską Marką 2020

MLEKOVITA, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, jako jedyna z tej branży znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020”.
BIZNES 2020-10-14

Browar Brodacz podsumowuje sezon i komentuje sytuację na rynku piw kraftowych

Sezon letni minął browarom rzemieślniczym pod znakiem zmniejszonych obrotów, ograniczeń w sprzedaży oraz przepisów uniemożliwiających sprzedaż piwa on-line. Wielu z nich udało się jednak wdrożyć rozwiązania, które pozwoliły przetrwać kryzysową sytuację.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej