Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-29

Starbucks obchodzi Dzień Kawy, przypominając o zasadach zrównoważonego rozwoju

Starbucks wierzy, że wyjątkowa kawa może powstać wyłącznie z wyjątkowych ziaren, dlatego aż 99% swojej kawy pozyskuje z etycznych upraw w ramach autorskiego programu C.A.F.E. Practices. Z okazji Dnia Kawy, marka przypomina o kierowaniu się zasadą zrównoważonego rozwoju.
BIZNES 2020-09-28

Upfield z tytułem Firmy Przyjaznej Środowisku

Upfield z tytułem Firmy Przyjaznej Środowisku
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-24

MLEKOVITA inwestuje 100 mln zł w trudnych pandemicznych czasach

Bez względu na sytuację pandemiczną MLEKOVITA nie zwalnia tempa. Mleczarski koncern dba o swój nieustanny rozwój, m.in. inwestując w infrastrukturę techniczną i technologiczną.
BIZNES 2020-09-22

Konkurs! Dołącz do „Śniadaniowych Roślinożerców” marki Flora

Przyszłość jest roślinna, a nasze wybory mają znaczenie. Dlatego przygotowując codzienne śniadanie, sięgaj po roślinne produkty i weź udział w konkursie marki Flora - „Śniadaniowi Roślinożercy”.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-21

Mlekovita uruchamia własny sklep internetowy z produktami wysokobiałkowymi

Grupa MLEKOVITA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów lubiących aktywność fizyczną, otworzyła sklep internetowy, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active.
BIZNES 2020-09-18

Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie

MLEKOVITA, świadoma swojego oddziaływania na środowisko, podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów.
BIZNES 2020-09-17

Co przygotować na drugie śniadanie w szkole?

Dobrym pomysłem na przekąskę w szkole mogą być kabanosy Nasze Polskie marki Duda. W 100% z polskiego mięsa.
BIZNES 2020-09-16

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.
BIZNES 2020-09-16

Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

Od września na opakowaniach ciastek Delicje znajdzie się logo Harmony. To wiodąca inicjatywa firmy Mondelēz International, której głównym celem jest wspieranie bioróżnorodności i dobrych praktyk związanych z ochroną środowiska w zakresie bardziej zrównoważonej produkcji pszenicy.
BIZNES 2020-09-15

Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w Tesco

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.